چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
آیت‌الله دری نجف‌آبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید بداند که ملت ایران بر سر مواضع خود که آزادی فلسطین و قدس شریف در صدر آنها قرار دارد، پایبند است، هر واکنشی از سوی صهیونیست‌ها پاسخی کوبنده‌تر به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بیانیه ای از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرده است.

در این بیانیه آمده است: در پی عملیات‌های تروریستی ماه‌های گذشته‌ رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن شهیدان اسماعیلی هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، سردار عباس نیلفروشان و همرزمان سلحشور وی، موجی از خشم و نفرت از رژیم غاصب، سفاک و تروریست صهیونیستی در کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه جهان به خصوص ایران اسلامی به راه افتاد و همه کشور در اوج وحدت و انسجام خواستار گرفتن انتقام سخت از این جنایت‌های صهیونیست‌ها شدند.

وی در این بیانیه عنوان کرده است :این اقدام سریع سپاه پاسداران علیه صهیونیست‌ها، نشان دهنده قدرت دفاعی و توان رزمی جمهوری اسلامی است و رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید بداند که ملت ایران بر سر مواضع خود که آزادی فلسطین و قدس شریف در صدر آنها قرار دارد، پایبند است و هر واکنشی از سوی صهیونیست‌ها پاسخی کوبنده‌تر به دنبال دارد.

آیت الله دری نجف آبادی در این بیانیه آورده‌است:‌ اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهید نصرالله و تمامی شهدای راه آزادی فلسطین و قدس شریف از برادران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به علت موشک‌باران معنی‌دار اسرائیل غاصب و برآورده کردن خواسته عموم مردم عزیز کشورمان مبنی بر گرفتن انتقام سخت از صهیونیست‌ها تقدیر و تشکر کرده و آرزوی توفیقات روزافزون جبهه مقاومت را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha