چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
موسسه علمی پژوهشی مکتب نرجس

حوزه / موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (س) در بیانیه ای ضمن تقدیر از اقدام سپاه پاسداران در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی ، با صدور بیانیه ای بر ضرورت حمایت حداکثری از جبهه بین المللی مقاومت تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (س) در پی اقدام دلیرانه مردان مرد میدان مقاومت و واکنش به جنایات رژیم روبه زوال صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد .

متن بیانیه به این شرح است ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ

چهارشنبه شب ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ نزدیک به سالگرد آغاز طوفان الاقصی باردیگر از روزهای تاریخی ملت بزرگ ایران شد و وعده‌ی صادق ۲,در نواختن سیلی به رژیم موقت اسرائیل تحقق یافت وباردیگر شاهد اقتدار و عزمت ایران اسلامی و جبهه مقاومت در سایه تدابیر رهبر و حکیم فرزانه مان بودیم.

این رژیم کودک‌کش قلاده پاره کرده دستانش آلوده به خون شهدای مظلوم ورهبران بزرگ جبهه مقاومت شهید هنیه و شهید سید حسن نصرالله عزیز این شهدای گرانقدر است. جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی و حامی زورگوی آمریکایی آن نشان داده‌اند که جز با زبان اقتدارو زور توانایی فهم سخن دیگری را ندارند و دلاورمردان نیروهای مسلح، سپاه قهرمان و ارتش پرافتخار طی هماهنگی به عمل آمده با سایر اضلاع جبهه مقاومت به تجاوزها و تروریسم دولتی پاسخ قاطعی در میدان دادند.

“تنبیه متجاوز” از خاک کشورمان در عمق سرزمین‌های اشغالی بود و علاوه بر تقویت روحیه‌ی سایر اضلاع جبهه بین المللی مقاومت، نابودی رژیم صهیونیستی واین “خانه‌ی عنکبوت” را به پایانش نزدیک تر کرد و وعده رهبری عزیزمان مقام عظمای ولایت را محقق ساخت.

موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس ( س) ضمن تبریک به فرماندهی معظم کل قوا و عموم مردم عزیز ایران اسلامی و همه ملت های مقاوم و مظلوم وسلحشور و آزاده جهان ، افتخار به داشتن رهبری مدبر و شجاع، از نیروهای مسلح به ویژه نیروی پیروز هوافضای سپاه که میدان عملیات به این مجموعه سپرده شده بود، تقدیر و تشکر می‌نماید و نیز از حمایت دولت مردان و مسئولین جمهوری اسلامی ایران و مقامات و جیوش و رزمندگان جبهه مقاومت کمال قدردانی و تشکر را داریم بر ضرورت حمایت حداکثری از جبهه بین المللی مقاومت و دفاع از حریم و کیان ایران عزیز تاکید می‌نماییم و از فرماندهان محترم در ستادکل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی درخواست می‌نماییم در صورت خبط این رژیم رو به زوال و حامیان رو به افول آن در پاسخ به این عملیات پیروزمندانه، با فوریت پاسخ قاطع‌تر و پشیمان‌کننده بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha