دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
امامی

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: اگر همه جنایت‌های تاریخ را مطالعه کنیم مشاهده می‌کنیم که در همه جنایت‌ها دست یهود در کار بوده است و بر اساس آیات قرآن این قوم، قوم نفرین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی امروز در مراسم گرامیداشت شهادت شهید سید حسن نصرالله که در مسجد المهدی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ما باید از دشمن شناخت پیدا کنیم باید میدان را بشناسیم تا شناخت دقیق تری از دشمن بدست بیاوریم. امیرالمومنین علی علیه السلام وقتی ضربت می‌خورند می‌فرمایند؛ قَتَلَنِی ابنُ مُلجَمٍ قَتَلَنِی اللَّعینُ ابنُ الیَهودِیَّةِ و این نشان می‌دهد دست یهود در به شهادت رساندن امام علی (ع) در کار بوده است.

وی ادامه داد: وقتی در محضر امام صادق علیه السلام آیه ۴ سوره اسرا را خواندند که بنی اسرائیل دو بار بر روی زمین فساد خواهد کرد حضرت فرمودند؛ قتل امام علی علیه السلام و مجروحیت امام حسن علیه السلام فسادهای روی زمین به دست بنی اسرائیل بود و امام حسین علیه السلام نیز به دست این جماعت به شهادت رسید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با طرح این سئوال که امام حسین علیه السلام به دست یزید و عمر سعد به شهادت رسید این چه ربطی به یهود دارد، گفت: اگر در نسل آن‌ها تحقیق کنیم به یهود می‌رسیم ، امیه که بود؟ امیه یهودی بود. بنی مروان که قاتلان اهل بیت علیهم السلام بودند ، یهودی‌زاده هستند. آل سعود که امروز جز دشمنان شیعیان و اهل بیت هستند یهودی‌زاده هستند. خود بن سلمان مدتی قبل اقرار به یهودی بودن دایی‌اش کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: در ماجرای مسمومیت نبی مکرم اسلام نیز شواهد و قرائن جدی بر وجود یک زن یهودی حکایت دارد و امام کاظم را نیز یک فرد یهودی شهید کرد و در روایات داریم که امام زمان علیه السلام را نیز یک زن یهودی شهید خواهد کرد.

حجت الاسلام امامی افزود: در کامل الزیارات می‌خوانیم سلام بر تو که به دست لعن شدگان حضرت داوود و حضرت عیسی بن مریم به شهادت رسیدی و قرآن در سوره مائده آیه ۷۸ می‌فرماید؛ لعن شدگان حضرت داوود و حضرت عیسی بن مریم بنی اسرائیل هستند و این زیارتنامه به ما می‌فهماند که بنی اسرائیل! قاتل امام حسین (ع) است و مهم‌ترین مشاور معاویه یهودی بود ، یزید تربیت یافته یک یهودی بنام یوحنای دمشقی بود ، معاویه به یزید توصیه کرده بود حسین بن علی با تو بیعت نخواهد کرد با او کاری نداشته باش ولی چرا چنین کاری کرد چون تحت تاثیر یوحنای دمشقی بود یوحنای دمشقی همان کسی بود که بر علیه اسلام اولین کتاب را نوشت.

وی با بیان اینکه یهود قرض دادن به غیر یهود را حرام می‌داند مگر این‌که همراه با ربا باشد، تصریح کرد: بنای ربا را در دنیا یهود گذاشته است و انقلاب جنسی توسط یک یهودی به نام فروید اتفاق افتاد. تحریف و سانسور کار یهود است شما ببینید عکس سید حسن نصرالله را نمی‌توانید در رسانه‌هایی مثل فیسبوک و اینستاگرام بارگذاری کنید و امروز آن‌ها از همه ابزار خود برای مقابله با حق به پا خواسته‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب که به به بحث نفوذ تاکید داشتند افزود : در آموزش و پرورش دانش آموز و در دانشگاه دانشجویان هیچ کلمه‌ای درباره یهود نمی‌خوانند و این بخشی از نفوذی است که معظم‌له در سخنرانی اخیر بدان تاکید کردند.

وی در ادامه گفت : شما تمام جنایاتی که در طول تاریخ اتفاق افتاده است لیست کنید جنایتی را پیدا نمی‌کنید که صهیونیست‌ها آن را انجام نداده باشند برای همین شهید سید عباس موسوی و امام موسی صدر می‌گوید اسرائیل شر مطلق است.

حجت الاسلام امامی با بیان این‍‌که برای شناخت هر شخص باید دشمنان او را بشناسیم و وزن آن را بسنجیم تا از خود فرد شناخت پیدا کنیم اضافه کرد: چرا حاج قاسم انقلاب اسلامی را حرم می‌داند؟ و چرا انقلاب معجزه الهی است؟ برای شناخت آن کافیست که ببینم تمام شیاطین عالم برای دشمنی با آن همدم و همراه شده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در پایان گفت : سنت الهی بر مواجهه ولایت الهی با ولایت غیر الهی است. در دنیای امروز ولایت الهی ، ایران و ولایت غیر الهی ، صهیونیست است اگر این دو از اعتقادات خود عدول نکنند قطعاً و قطعاً تقابل و جنگی بین این دو در خواهد گرفت.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha