یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
ب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه به سنت های الهی اعتقادداریم که جبهه مقاومت و انقلاب پیروز است گفت: :امام راحل فرمود من با اطمینان می گویم که اسلام ابر قدرت ها را به خاک مذلت می نشاندو این روز با مقاومت مردم همیشه در صحنه امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شامگاه امروز در تجمع مردم ولایی کاشان در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل و شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان سیدحسن نصرالله و جمعی از همراهان و مردم بی‌گناه لبنان و غزه که در میدان جهاد این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله سردارمقاومت به محضر امام زمان (عج) ،مقام معظم رهبری گفت :حضرت علی (ع) به رمیله فرمود هیچ مومنی نیست در هرجای عالم بیمار بشود مگر آنکه از رنج آن بیماری امام زمان(عج) هم در رنج است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سیدحسن نصرالله علمدار و رهبر مقاومت و ابوالفضل زمان خودش را در منطقه فلسطین ،سوریه و لبنان ازدست داد گفت:امیداریم خداوند به رهبری اجر این مصیبت والا را بدهد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه در سال 1997 سیدهادی شهیدفرزند سید حسن نصرالله دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گفت: اسرائیلی ها که نمی دانستند این شهید فرزنده چه کسی است تصویر چهره خون آلودش را وقتی نشان دادند در لبنان مثل بمب صدا کردکه رهبر مقاومت جناب سید حسن نصرالله پسرش در خط مقدم است و این افتخار برای شیعه می باشد.

وی افزود: امام راحل وقتی رهبری را پذیرفتند خودشان در زندان شاه رفتند و 15سال تبعید شدند، سید مصطفی فرزند عالی مقامش به شهادت رسید ، رهبر معظم انقلاب هم شش بار درزمان شاه به زندان می افتادند شکنجه های سخت شدند و فرزندش سید مصطفی در دوران دفاع مقدس با نام مستعار در حبهه حق علیه باطل در خط مقدم بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در دنیای نفاق بسر می بریم و سازمان های عریض و طویل به نام حقوق بشر دوگانه جعل کردند گفت: ساختمان های دوقلو امریکا وقتی که با طراحی اسرائیلی ها با تی ان تی فرود می ریزد کمیته حقیقت یاب هم اعلام کرد امکان ندارد با برخورد یک هواپیما این برج 110 طبقه فرو بریزد، اسرائیلی ها هم روز قبلش گفته بودند یهودی ها در این ساختمان نباشد ولی براساس یک دروغ گفتند برج های ما را اتباع افغانستان والقاعده زدند و باید به این کشور حمله کنیم.

وی ادامه داد: درحادثه دیروز لبنان مانند برج دو قلو چندتا برج در لبنان عزیز و مقتدرمان با بمب های دو هزار پوندی امریکایی فرو می ریزد اما سازمان های حقوق بشر، سازمان ملل و شورای امنیت سکوت کردند.

امام جمعه کاشان ترک اکثریت افراد در جلسه شورای امنیت در حال سخنرانی نتانیاهو را اثر مقاومت ملت ایران ، لبنان،یمن و عراق و صدور انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان دانست و گفت: پیش بینی رهبری که فرمود روزی را می بینم که مردم امریکا بیدار می شوند صهیونیست ها را از پشت میزهای مسئولیت شان به زیرمی کشند در حال تحقق است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه به سنت های الهی اعتقاد داریم که جبهه مقاومت و انقلاب پیروز است گفت: امام راحل فرمود من با اطمینان می گویم که اسلام ابر قدرت ها را به خاک ذلت می نشاند و این روز با مقاومت مردم همیشه در صحنه امکان پذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه هیچ وقت نباید امیدمان را از دست بدهیم گفت : درست است که یک رهبر عالی که پیشینه اش سراسر مقاومت است در جبهه مقاومت از دست دادیم ولی 46 سال انقلاب نشان داده شده است که یک دست غیبی پشت انقلاب و اسلام است ما حادثه ای سنگین تر از 14 خرداد و رحلت امام خمینی نداریم ولی دست غیبی امام زمان (عج) مجلس خبرگان را به سوی برجسته ترین شاگرد مکتب امام راحل عظیم الشان هدایت کرد .

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha