یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
سید حسن نصرالله

حوزه/ مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در پیام‌های جداگانه شهادت سید حسن نصرالله رهبر مجاهدان حزب الله لبنان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج ، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در سطوح مختلف شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفتند و با تمام آزادی‌خواهان دنیا و خاصه جبهه مقاومت و مردم لبنان ابراز همدردی کردند.

یدالله رحمانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی شهادت « سید حسن نصرالله » را تسلیت گفت.

متن پیام استاندار کهگیلویه وبویراحمد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهداء و الصدیقین

با نهایت تألم و تأسف، خبر شهادت مظلومانه فرمانده سترگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، رهبر بی‌همتا و شجاع حزب‌الله لبنان قلب تمام آزادگان و ملت‌های مسلمان جهان را به درد آورد.

ایشان که عمر پر برکت خود را در راه مبارزه با ظلم، دفاع از مظلومین و پاسداری از ارزش‌های اسلامی سپری نمود امروز به قافله عظیم شهدا پیوست و برگ زرینی دیگر به تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی افزود.

سید حسن نصرالله، با بصیرت و درایت بی‌نظیر خود، همواره پرچمدار مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و با اخلاص و ایمان عمیق، توانست جبهه‌ای از مقاومت و پایداری را در منطقه به وجود آورد که امروز الگویی برای تمامی مبارزان و رهروان راه آزادی است.

او با روحیه‌ای مبارز و دلی سرشار از عشق به اسلام و وطن، نه تنها برای ملت لبنان، بلکه برای همه ملت‌های آزاده جهان، مایه افتخار و الگو بود. شهادت این شخصیت متدین و مبارز را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده مکرم و داغدار ایشان، مردم شریف و مقاوم لبنان، همه دلدادگان به جبهه مقاومت علی الخصوص مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید خون پاک این شهید سرافراز، همچون خون همه شهیدان راه حق، درخت مقاومت را استوارتر و انگیزه‌ای دوچندان برای مبارزه با ستمگران عالم خواهد بود. از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزز و داغداران ایشان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سید مقاومت، در راه آرمانی مقدس در آزادی قدس شریف و در مقابل وحشیانه ترین اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی مردانه ایستاد و با شکست هایی در جبهه‌های مختلف همواره قدرت پوشالی ویترین آمریکای جهان خوار و دولت های غربی ضد بشریت را به چالش کشاند.

سید حسن نصرالله در راهی سرمایه خود را گذاشت که خداوند وعده پیروزی آن را داده است ،به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار می شود، ادامه این مسیر به دست غیور مردان جبهه مقاومت در لبنان ، سوریه ، عراق یمن و ایران با قدرت پیموده خواهد شد و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه‌ای امر کردند، سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار است.

بر خود لازم می دانم عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

عباس نصیرالاسلامی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز با صدور پیامی شهادت رهبر حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و همراهانش را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بار دیگر دست پلید رژیم صهیونیستی،جنایتکار و تروریست اسرائیل، به خون یکی از پاک‌ترین و شجاع‌ترین نیروهای اسلام، آغشته گشت.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و سردار رشید اسلام شهید عباس نیلفروشان و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران به ویژه مردم مقاوم لبنان، اقدام جنایتکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی را محکوم نموده و بر این باوریم که راه این شهید بزرگوار و همراهانش تا ریشه کنی این غده سرطانی ادامه خواهد داشت، از خداوند سبحان برای ایشان و همراهانش علو درجات و مغفرت الهی را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha