یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
سید احمد علی عابدی+سید حسن نصر اللہ

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علی عابدی: شهادت سید حسن نصرالله؛ دل ما را غمگین کرد و چشمانمان اشکبار.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، امام جمعه بمبئی، مدیر جامعة الامام امیرالمومنین (ع) و نماینده آیت الله العظمی سید علی سیستانی در هندوستان، سید احمد علی عابدی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله تسلیت گفت و تصریح کرد: وجود سید مقاومت، بدن یهودیان را به لرزه درآورد، امروز شهادت این مجاهد و فرزند پیامبر، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دل‌هایمان را غمگین کرده، دل‌هایمان گریان است و چشمانمان اشکبار.

متن پیام وی در شرح زیر است.

اِنَّا لِلہِ وَاِنَّآ اِلَیْہِ رٰجِعُوْنَ ۭ

«مِنَ الْمُؤْمِنِیْنَ رِجَالٌ صَدَقُوْا مَا عَاہَدُوا اللہَ عَلَیْہِ فَمِنْہُمْ مَّنْ قَضٰی نَحْبَہٗ وَمِنْہُمْ مَّنْ یَّنْتَظِرُوَمَا بَدَّلُوْا تَبْدِیْلًا» (سورۂ الاحزاب، آیه ۲۳) «از مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند. بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌اند».

سید مقاومت، مجاهد با بصیرت، امید مستضعفین، دشمن از صدایش و نقشه هایش ترسیده بود، وجودش بدن یهودیان را به لرزه درآورد. شهادت مجاهد و فرزند رسول حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دل‌هایمان را غمگین کرده، دل‌هایمان گریان است و چشمانمان اشکبار.

به مناسبت این مصیبت بزرگ، خدمت حضرت ولی عصر (عج) تسلیت می گوییم.و از خداوند متعال علوی درجات برای سید مقاومت و یارانش مسئلت می نماییم.

سید حسن نصرالله و یارانش همیشه از مظلومین حمایت کردند، داعش را از بین بردند و مردم عراق را از شر شان حفظ کردند و استوارانه با آنها جنگیدند، شهادت این سید بزرگوار بسیار دردناک است، قلب ما واقعاً غمگین است. اما ملت شهیدپرور با چنین شهادتی تضعیف نمی‌شود، و در برابر دشمنان تسلیم نمی‌شود، بلکه روحیه‌اش بالا می‌رود «شهادت آرزوی مؤمن است».

این مصیبت بزرگ را به تمام امت اسلامی تسلیت می گوییم و امیدواریم روزی حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ظهور کند. و او از همه ستمگران انتقام خواهد گرفت و دین اهل بیت (ع) در زمین حاکم می شود، هر چقدر حرکت های باطل تلاش کنند، یک روزی حضرت ولی عصر (عج) حکومت خواهد کرد. و پرچم اهل بیت (ع) افراشته خواهد شد.

با واسطه این شهید، از خداوند می خواهیم که این روز را نزدیک تر کند که با چشمان خود اعتلای اسلام و تشیع را ببینیم و نابودی کفر و نفاق و یهودیت و صهیونیسم و همه دشمنان اسلام را مشاهده کنیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سید احمد علی عابدی، امام جمعه بمبئی، هندوستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha