یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
آیت‌الله مظاهری

حضرت آیت الله مظاهری با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، تصریح کردند: قلب امت اسلامی و همۀ آزادگان جهان از این مصیبت بزرگ جریحه‌دار گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام حضرت آیت‌الله مظاهری در پی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله بدین شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ»

عالمِ مجاهدِ خستگی‌ناپذیر، رهبر محبوب حزب‌الله لبنان، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سیدحسن نصرالله و جمعی از یاران و همرزمانش «رضوان‌الله‌علیهم» به دست شقی‌ترین رژیم سفاک دوران به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و قلب امت اسلامی و همۀ آزادگان جهان از این مصیبت بزرگ جریحه‌دار گردید.

عمر مبارک این شهید سرافراز، یکسره در مسیر نورانی مجاهدت در راه خداوند سبحان و مبارزه با ظالمان و پشتیبانی از مظلومان سپری شد و اینک او و یارانش، پاداش مجاهدت‌های خود را در پیشگاه الهی و أولیاء حق«علیهم‌السلام» دریافت کرده‌اند.

رژیم ددمنش و تروریست صهیونیستی با آلودن دست خباثت‌آمیز و جنایت‌پیشۀ خود به خون مطهر این شهید عالیقدر و صدها تن از مردم بی‌پناه و مظلوم لبنان، چهرۀ زشت خود را در نزد جهانیان و در کارنامۀ تاریخ بشریت، سیاه‌تر ساخت و امید است زوال این غدّۀ سرطانی جامعۀ بشری با این شهادت‌ها تسریع گردد، إن‌شاءالله.

از خداوند تعالی علوّ درجات این شهید مجاهد و یاران دلیرش و همۀ شهداء لبنان را مسألت کرده و به روان آن عزیزان درود می‌فرستیم و به ملت صبور لبنان و جبهۀ مقاومت و همرزمان سیّدِ شهید تسلیت عرض می‌کنیم و ظهور نجات‌بخش انسان و انسانیت، حضرت ولی‌الله‌الأعظم«ارواحنافداه» را به تضرّع و ابتهال، از خداوند رحمان و رحیم خواستاریم.

«وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»

والسلام علیه و علی عبادالله الصالحین.

حسین المظاهری
٢٤/ربیع الاول/۱۴۴۶
٧ /مهرماه/۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha