یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی اشکذری مطالبه گری و انتقام سخت را حق مردم در محور مقاومت و بشریت دانست و گفت: اسرائیل غاصب بداند کشتار قتل و عام زنان و کودکان فرار در کوچه بن بست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده اسبق مقام معظم رهبری در کشور سوریه ،امروز شنبه ۷ مهرماه ، در اجتماع مردمی در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و جمع کثیری از محور مقاومت در روزهای اخیر در لبنان گفت: سید مقاومت محبوب دل های عالم عربی و فارسی است محبوب دل های تمام کسانی است که بعد از طوفان الاقصی ،دنیا او را بیشتر شناخته است.

نماینده سابق مقام معظم رهبری در سوریه شهید سید حسن نصرالله را سید مقاومت و سرباز ولایت و مقاومت در برابر ظلم وستم بیان کرد وافزود: سید حسن نصرالله به زیبایی با تاسی به فرهنگ قرآنی مقاومت را نشان داد.

وی اضافه کرد: همان طور که در قرآن کریم آمده است خداوند مقاومت را از خودش آغاز می‌کند سپس به مظلومان عالم اجازه می دهد که مقاومت را آغاز کنند.

نماینده سابق مقام معظم رهبری در سوریه در ادامه به هدف بعثت پیامبران اشاره کرد و افزود: رهبران الهی برای هدایت بشر مبعوث شدند اگر چنین رهبرانی نبودند دفاع و مقاومت عده‌ای در دنیا نبود و زمین به فساد کشیده می شد.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی اشکذری در ادامه به بایسته های مقاومت پرداخت و گفت: حضرت علی (ع) در خطبه ۲۹ نهج البلاغه می فرمایند: اگر سریع باشیم قدرت نداشته باشیم نمی‌توانیم در مقابل ستمگر مقاومت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقاومت فلسطین و کرانه باختری ، یمن در دو دهه اخیر به واسطه سردار حاج قاسم سلیمانی است خاطر نشان کرد: با شهادت سردار سلیمانی نه تنها این مقاومت کاهش پیدا نکرد بلکه گسترش پیدا کرد درباره سید حسن نصرالله نیز به همین گونه است .

نماینده سابق مقام معظم رهبری در سوریه با تاکید براینکه مقاومت سخت است، تصریح کرد: در فراق شهید سلیمانی پیر شدیم، فراق سید حسن نصرالله ما را پیرخواهد کرد اما هرگز از آینده ناامید نخواهیم شد ؛ آغاز راهی که با شهادت همراه باشد پیروزی پیش رو است .

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی اشکذری، مراد از پیروزی بر رژیم صهیونیستی را ، پیروزی برجاهلیت مدرن بیان کرد و ادامه داد: سید حسن نصرالله تا دیروز حجت الاسلام سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله بود نام او دشمن را به لرزه در می آورد، اما از امروز سید حسن نصرالله با عنوان شهادتش دشمنان را به شکست وادار خواهد کرد.

وی مطالبه گری و انتقام سخت را حق مردم در محور مقاومت و بشریت دانست و افزود: اسرائیل غاصب بداند کشتار قتل و عام زنان و کودکان فرار در کوچه بن بست است کسانی که ادعای حقوق بشر می کنند و در سازمان به ظاهر ملل متحد از جنایت های خود تمجید می کنند قطعا انتظاری پیروزی نخواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha