یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
استاد احمد واعظی

حوزه/عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: صهیونیست‌های منحط و جنایتکار بدانند همچنان که سرمستی قاتلان شهدای کربلا و اسارت آل الله، چیزی جز نکبت، ذلت و ننگ ابدی برای آنان به ارمغان نیاورد، این قهقهه رذیلانه در به شهادت رساندن بهترین بندگان جز فنا و تباهی و نابودی عاجل برای آنان دستاورد دیگری نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پی شهادت سیدالشهدای مقاومت، سیدحسن نصرالله(ره)، پیامی را منتشر کرد.

متن پیام رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» (سوره احزاب/ آیه ۳۳).

بزرگمرد جهاد و شهادت و اسوه و سردار بی‌بدیل محور مقاومت در برابر صهیونیسم پلید و کودک کش، به قافله شهدا پیوست و مزد یک عمر اخلاص و بندگی و پاک بازی در راه خدا را با عطیه الهی شهادت دریافت کرد. طوبی له و حسن مآب.

اینجانب با اندوه فراوان، مصیبت فقدان سردار رشید جهان اسلام را به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر انقلاب اسلامی حفظه الله تعالی و مراجع عظام تقلید و امت اسلامی و خیل عاشقان سید مقاومت و ملت مظلوم و رنجدیده لبنان تسلیت عرض می‌کنم.

قلوب پردرد و دیدگان اشکبار مؤمنان و مظلومان امت اسلامی در این مصیبت بزرگ، جز تحقق وعده‌ نصرت الهی را انتظار نمی‌کشد.

صهیونیست‌های منحط و جنایتکار بدانند همچنان که هلهله و سرمستی قاتلان شهدای کربلا و اسارت آل الله، چیزی جز نکبت، ذلت و ننگ ابدی برای آنان به ارمغان نیاورد، این قهقهه رذیلانه در به شهادت رساندن بهترین بندگان این امت، جز فنا و تباهی و نابودی عاجل برای آنان دستاورد دیگری نخواهد داشت.

احمد واعظی

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha