شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
سید حسن نصرالله

حوزه/ امام جمعه و استاندار یزد در پیامی شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، نماینده ولی فقیه در استان و استانداری یزد در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت اسوه بی بدیل جبهه مقاومت اسلامی، مرد الهی و سرو سهی کرامت و دلاوری شهید والامقام سید حسن نصرالله به دست شقی ترین مردمان تاریخ و باند ترور و جنایتکار صهیونیستی، سلمه ای سخت است که قلب تمامی آزادی خواهان جهان و رزمندگان لبنان و فلسطین را در حزنی عظیم فرو برد.

شهید والامقام سید حسن نصرالله، حقیقتا سید جبهه مقاومت و فرماندهی دلاور و خداباور بود که سراسر عمر بابرکت ش در مسیر الهی دفاع از مردم مظلوم لبنان و فلسطین در برابر سگ هار صهیونیستی و خونخواری های این رژیم غاصب گذشت و سر انجام نیز در این مسیر نورانی به آرزوی همیشگی و دیرینه اش یعنی شهادت در جهاد فی سبیل ا... و پیوستن به یاران و همراهان شهیدش رسید و عند ربهم یرزقون گردید.

انتقام خون مبارک و مطهر آن مرد الهی و عالم مجاهد خواسته تمامی آزادی خواهان و رزمندگان سازمان مقاومت اسلامی بوده که رژیم پلید صهیونیستی نخواهد توانست از آن بگریزد. صهیونیست های جنایتکار باید بدانند که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند.

راه مقاومت، باصلابت تر و قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت و خون مطهر آن مرد خدا، چلچراغ مسیر رستگاری خواهد بود. انشاا...

اینجانبان صمیمانه شهادت سردار بزرگ اسلام دبیرکل حزب الله لبنان را به پیشگاه حضرت بقیه ا... ارواحنا فداه، محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی)؛ ملتهای شهید پرور لبنان، ایران و فلسطین و همه آزادیخواهان جهان و جریان مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و توفیق پیمودن راه مقدس آن مرد خدا را از درگاه حضرت دوست مسئلت می نماییم.

محمدرضا ناصری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

مهران فاطمی

استاندار یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha