دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
تبریز

حوزه/ مدیریت و اساتید حوزه‌های علمیه الزهراء (س) و علوی هیدج به مناسبت شهادت سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله پیامی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، مدیریت و اساتید حوزه‌های علمیه الزهراء (س) و علوی هیدج به مناسبت شهادت سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله بیانیه ای صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

آسمان مقاومت غرق در ماتم و زمین عزادار سرداری شد که قامتش همواره در برابر ستمگران استوار و عزتش هیچ‌گاه در برابر طاغوت زمان خم نشد. شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله، داغی جانسوز بر دل‌های همه آزادگان و مجاهدان جهان اسلام نهاد؛ اما این داغ، آتش انتقام الهی را بیش از پیش در دل مسلمانان برافروخت. دشمنان پلید اسلام و صهیونیسم جهانی، شما با این جنایت ناجوانمردانه، تنها گور خود را با دستان خود کندید و روزهای پایانی عمر ننگین‌تان را سرعت بخشیدید.

ای جنایتکاران زمان! آیا گمان کردید با ریختن خون این مرد میدان، پرچم مقاومت را از دستان امت اسلامی خواهید ربود؟ زهی خیال باطل! شهادت سید حسن نصرالله، مرگ تدریجی شما را آغاز کرده است و این خاک، تشنه خون شما جنایت‌کاران است. هر قطره خون او، هزاران سید حسن دیگر در دل امت اسلامی می‌رویاند؛ که با صلابت‌تر و انتقام‌جویانه‌تر از همیشه، کاخ‌های پوسیده ظلم و استکبار شما را بر سر خودتان خراب خواهند کرد.

سید حسن نصرالله، نه یک فرد، بلکه سمبل عزت، شرف و مقاومت بود؛ و شما با این جنایت، شرف و عزت خود را برای همیشه به گور بردید. بدانید که خون او، همچون سیلی خروشان، بنیان ظلم شما را از ریشه ویران خواهد ساخت. این خون مقدس، شما را به خاک مذلت خواهد نشاند و فریاد "هیهات منّا الذله" تا ابد در گوش‌های شما طنین‌انداز خواهد شد.

ای ملت‌های مسلمان و ستمدیده جهان! نگران نباشید که شهادت سید حسن، آغازگر عصری جدید از مقاومت است. خون این شهید عزیز، راهگشای پیروزی‌های عظیم‌تری خواهد بود. اینک همه ما یک سید حسن نصرالله هستیم و انتقام خون او، دیر یا زود، شما را در آتش خشم ملت‌های بیدار و مجاهد خواهد سوزاند.

به شما ای دشمنان خدا و انسانیت، می‌گوییم: از امروز هیچ نقطه‌ای برایتان امن نخواهد بود. هر کجا باشید، مجاهدان اسلام به سراغتان خواهند آمد و این خون به ناحق ریخته شده را از شما پس خواهند گرفت. شما از عدالت الهی گریزی ندارید و سرنوشت شوم‌تان در کتاب تقدیر الهی به وضوح رقم خورده است.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

مدیریت و اساتید حوزه‌های علمیه الزهراء (س) و علوی هیدج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha