یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
13

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مقاومت ملت لبنان و فلسطین ریشه در آموزه های دفاع مقدس ملت بزرگ ایران دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی طی سخنانی در یادواره ۳۳ شهید والامقام نیروگاه شهید سلیمی نکا با اشاره به عملکرد ماندگار مردم مازندران در جنگ تحمیلی ابراز داشت: مازندرانی ها همواره با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در تمامی عرصه ها جزو اولین ها بوده اند و به خصوص در دوران دفاع مقدس با رشادت و پایمردی در برابر دشمن ظالم ایستاده اند.

وی افزود: نیروگاه شهید سلیمی نکا طی دوران دفاع مقدس ۳ بار مورد حمله وحشیانه دشمن قرار گرفت که در این جنگ ناجوانمردانه ۲۵ نفر شهید و ۱۴۰ نفر از کارکنان این مجموعه جانباز شدند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی طی ۴۵ سال اخیر بیش از ۲۷ هزار شهید از شمال کشور تقدیم نظام جمهوری اسلامی شد.

وی با بیان این که امروز جمهوری اسلامی با دست خالی به حدی از قدرت و توانمندی رسیده که ابرقدرت ها از این شرایط مضطرب شدند، خاطرنشان کرد: از دوران قاجار تا پهلوی پدر و پسر ایران چند تکه شد این امر در حالی است که نیمی از ایران اسلامی در دوره های مختلف مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است.

حجت الاسلام گواهی همچنین با اشاره به اقدامات وحشیانه دشمن علیه جبهه مقاومت بیان داشت: مقاومت مردم لبنان، سوریه و یمن ریشه در هشت سال دفاع مقدس دارد و این الگو برداری از مقاومت مردم ایران اسلامی در مقابل رژیم بعثی به وضوح دیده می شود.

وی افزود: نسل امروز، مقاومت و ۴۵ سال ایستادگی در برابر هجمه های دشمن را به وضوح مشاهده نکرده اند لذا بزرگداشت شهدا می تواند فرصت خوبی برای تبیین و انتقال دستاوردهای جنگ به نسل جوان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha