یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
اراک

حوزه/بهنام نظری گفت:جهبه مقاومت به تأسی از آموزه‌های انسان‌ساز اسلام، مکتب امام حسین(ع) و آرمان‌های امام راحل عظیم‌شأن و هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری بر پیکر نجس این غده سرطانی آن‌چنان لطماتی وارد کرده که تاریخ مصرف نامیمونش رو به اتمام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، بهنام نظری معاون استاندار مرکزی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله بیانیه ای صادر کرد .

متن پیام بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بدین شرح است:

شهادت سید جبهه مقاومت دبیرکل ولایتمدار و استکبارستیز شهید جاویدالاثر سید حسن نصرالله را محضر آقا امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای ، ملت شریف و نجیب لبنان و محور مقاومت، هموطنان عزیز و تمامی آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت باد.

جهبه مقاومت به تأسی از آموزه‌های انسان‌ساز اسلام، مکتب امام حسین(ع) و آرمان‌های امام راحل عظیم‌شأن و هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری بر پیکر نجس این غده سرطانی آن‌چنان لطماتی وارد کرده که تاریخ مصرف نامیمونش رو به اتمام است و این حرکات ددمنشانه و غیر انسانی در کشتار مردم مظلوم غزه و ترور رهبران بزرگی چون هنیه و سید حسن نصرالله حیات نامبارکش را زودتر خاتمه میدهد.

بی شک ضایعه تأسف باری است فقدان سید حسن نصراالله اما مسیر حسینی برای استمرار تا رسیدن به نقطه نهایی و پیروزی قطعی خون می‌خواهد و این ثارالله است که پیروز است‌.

دشمن بداند، آمریکای جنایتکار بداند، اسرائیل کودک‌کُش بداند فرزندان روح الله و سربازان سید علی انتقام سختی از دشمن خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha