یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
ماموستا امامی

حوزه/ ماموستا امامی گفت: شهید نصرالله نه یک فرد، بلکه یک مکتب و مرامِ تعالی بخش برای آزادگان محسوب می شود و برای همیشه تواتر و تسلسل می‌یابد.

ماموستا عبدالسلام امامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از همرزمان وی در حمله تروریستی رژیم‌صهیونیستی اظهار داشت: بر ما آشکار شده‌است که شهادت، رمز تثبیت و بقای نام‌آوری عظماء و اکابر در طول تاریخ بشریت بوده است که با خون رنگین خود، مشق آزادگی و شهامت را برای آیندگان دیکته می کنند.

وی ادامه داد: اهتمام بی تمثیل شهید سید حسن نصرالله برای قدرت یافتن و اعتلای این ساختار بزرگ مقاومت در لبنان برای کل قرن معاصر کفایت می کند و مکتب حزب الله، به عنوان بزرگترین آرمان و مکتب فکری جنبش اسلامی برای همیشه در قلب لبنان و آیندگانش، متجلی و پدیدار می‌گردد. بدین مضمون، نصرالله نه یک فرد، بلکه یک مکتب و مرامِ تعالی بخش برای آزادگان محسوب شده و برای همیشه تواتر و تسلسل می‌یابد.

امام جمعه مهاباد گفت: باید گریست به حال این مدیریت خالی از عدالت جهانی که در مقابل چشم تمامی جهانیان اعم از بیدار و خفته، شبکه‌ی مشئوم و سراسر سرطان صهیونیسم، خون آشامی و در خون غلتیدن مردمان مظلوم و بی‌گناه چندین کشور منطقه را در بساط حیات نجاست گونه‌ی خود، توجیه کرده و بدین شکل ادبیات عظیم انسانی را در نابودی آزادگان و عدالت خواهان معنا کرده است.

وی افزود: باید نگریست به آن اهداف متعالی ای که تمامی نفس‌های حیات یک انسان باشکوهی مثل سیدحسن نصرالله را نیز در خود افاقه نموده است تا با تقدیم جان شیرین خود، نفحات ماندگاری حیات انسانی و تظلّم خواهی مظلومان دنیا را به مشام جهان برساند.

ماموستا امام خاطرنشان کرد: قطعا با ریختن خون این شهید والامقام، رخسار چرکین و خباثت مآبانه‌ی رژیم جعلی به سیلی نابودی هدایت گشته و دگربار سرو رعنای مقاومت و ایثار با حصول ثمرات خود، حسرت و کرب عظیم بی وجدانان تاریخ را رقم خواهد زد.

وی تصریح کرد: شهادت سید حسن نصرالله روال روبه زوال رژیم صهیونیستی را تسهیل خواهد کرد و همان طور که فرعون با کشتن فرزندان معصوم نابودی خود را تسهیل کرد، رژیم صهیونیستی هم به دست موسای زمان نابود خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha