یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
نادر حقیقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان بندرعباس صدور پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان بندرعباس صدور پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت سردار شهید مقاومت شهید سید حسن نصرالله را به محضر حضرت بقیة‌الله‌الاعظم ارواحنافداه و نایب برحقش مقام معظم رهبری مدظله تبریک و تسلیت می‌گویم.

دشمن خبیث صهیونیستی بداند که با فرمان امام خامنه‌ای مدظله العالی مبنی بر جهاد، جایی در این کره خاکی برای آنها امن نخواهد بود و به زودی این لانه سست عنکبوت به دست سربازان رشید مقاومت نابود خواهد شد.

اینجانب ضمن لبیک به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای مدظله العالی، شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، جبهه مقاومت و مردم لبنان تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن شهید سرافراز علو درجات و همجواری با اباعبدالله الحسین علیه السلام را مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمة الله

نادر حقیقی

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha