چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه بررسی‌های انجام شده در فصول سرد سال شاهد کاهش شدید آسیب‌های اجتماعی و حتی‌ بزه‌های اجتماعی هستیم، گفت: برخی ‌آسیب‌های اجتماعی هرمزگان وارداتی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، امروز در جلسه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی جزیره هرمز که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به ارائه گزارش از وضعیت هرمز به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اظهار کرد: مقام معظم رهبری پس از قرائت گزارش دستورات لازم را برای پیگیری این مهم صادر کردند و گروه‌های متعددی برای بازدید از هرمز و ارائه راه‌کار به این منطقه مراجعت کردند.

وی، عنوان کرد: موضوعات مرتبط با فرهنگی و اجتماعی جزیره هرمز که دغدغه رهبر انقلاب است، باید توسط متولیان پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به شرایط خاص آب و هوایی هرمزگان، تصریح کرد: بررسی‌های انجام شده در فصول سرد سال شاهد کاهش شدید آسیب‌های اجتماعی و حتی‌ بزه‌های اجتماعی هستیم؛ اما در فصل زمستان و بهار شاهد افزایش این آسیب‌ها حتی گسترش معتادان متجاهر و سارقان حرفه‌ای هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، افزود: این مهم نشان دهنده این امر است که استان هرمزگان از نظر مسائل مرتبط با آسیب‌های اجتماعی جایگاه خوبی دارد اما در فصولی از سال به واسطه وارداتی بودن برخی از آسیب‌ها شاهد برخی چالش‌ها هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha