شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
حجۃ الاسلام والمسلمین سید محمد الموسوی

حوزه/ رئیس مؤسسه خیریه ایمان بمبئی و مجمع بین المللی اهل بیت (ع) لندن، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی پیام تسلیتی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، صادر کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد الموسوی با ابراز نگرانی گفت: امروز همه ما و تمام افرادی که شعور دارند خیلی نگرانیم، زیرا ما آن مجاهد و رهبر بزرگ را از دست دادیم که او همیشه برای صهیونیست ها و همپیمانانشان نماد ترس بود، البته ما افتخار می کنیم که شهادت برای ما یک سعادت است و سید حسن نصرالله همیشه آرزوی شهادت داشت که سرانجام به آن رسید.

وی افزود: این همان وضعیتی است که پیامبر (ص) در شهادت عموی خود حضرت حمزه (ع) اشک می ریخت و منافقین و یهودیان هم در آن هنگام جشن می گرفتند، امروز که صهیونیست ها و حامیانشان اظهار سرور می کنند. اما این تعجب آور نیست، زیرا این دشمنان همیشه همینطور بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد الموسوی گفت: ما افتخار می کنیم که سید مقاومت عزت عرب ها و مسلمانان را به خود بازگرداند و جهاد آنها را نماد افتخار در سراسر جهان قرار داد.

رئیس مؤسسه خیریه ایمان، بمبئی، گفت: ما راضی به رضای خدا و تسلیم فرمان او هستیم، زیرا معتقدیم که وعده الهی حق است که می فرماید: « إِنَّا لَنَنْصُرُ رُسُلَنَا وَالَّذِینَ آمَنُوا فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَیَوْمَ یَقُومُ الأَشْهَادُ.» ما پیامبران مان و مؤمنان را در زندگی دنیا و در روز قیامت که شاهدان برای شهادت برپای می ایستند، یاری می کنیم.

محمد موسوی

رئیس مجمع بین المللی اهل بیت (ع) (لندن)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha