یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
و

حوزه/ سوریه تجاوز جنایتکارانه اسرائیل که منجر به شهادت سید حسن نصرالله شد را به شدت محکوم کرد و رژیم اشغالگر را مسئول کامل عواقب سنگین آن دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سوریه تجاوز جنایتکارانه اسرائیل که منجر به شهادت سید حسن نصرالله شد را به شدت محکوم کرد و رژیم اشغالگر را مسئول کامل عواقب سنگین آن دانست.

امروز لبنان، دبیرکل حزب الله، برادر سید حسن نصرالله را در نتیجه تهاجم وحشیانه و بزدلانه اسرائیل از دست داد که منطقه ای مسکونی در حومه جنوبی پایتخت، بیروت را با تن ها بمب مخرب هدف قرار داد و منجر به شهادت وی در کنار تعداد زیادی از غیرنظامیان بی گناه شد.

رژیم صهیونیستی با این تجاوز نفرت‌انگیز، بار دیگر بر ویژگی‌های خیانت، بزدلی و تروریسم، فقدان ارزش‌های اخلاقی، وحشی گری که بر پایه آن به وجود آمده و بی‌اعتنایی به تمامی موازین و قوانین بین‌المللی تأکید کرد.

با شهادت دبیرکل حزب الله، همه مبارزین در مسیر آزادی سرزمین و حفظ و حراست از حاکمیت و استقلال، یکی از بزرگان خود را از دست دادند و الگوی خود را در مبارزه با متجاوزان و مقاومت در برابر اشغالگران از دست دادند.

سید نصرالله با حمایت از مسئله مردم فلسطین به یاران شهیدش که در طول سالیان متمادی، پیروزی ها و صفحات درخشانی در تاریخ این ملت رقم زدند و آزادی قدس از دستان غاصبان را در اولویت خود قرار دادند، پیوست.

جمهوری عربی سوریه این اقدام جنایتکارانه اسرائیل را به شدیدترین وجه محکوم می کند و شهادت رهبر مقاومت ملی لبنان را به لبنان و همه آزادگان جهان تسلیت می گوید و رژیم اشغالگر را مسئول کامل عواقب سنگین آن می داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha