یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
سید حسن نصرالله

حوزه/مدیریت حوزه علمیه استان لرستان و جامعه روحانیت مبارز این استان در پیامی اعلام کردند که به برکت خون شهدای مقاومت طومار زندگی ننگین و کثیف صهیونیست در هم خواهد پیچید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،مدیریت حوزه علمیه استان لرستان و جامعه روحانیت مبارز این استان در پیامی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیست در لبنان و غزه و ترور ناجوانمردانه سید مقاومت سید حسن نصرالله را محکوم کردند.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« مِنَ ٱلۡمُؤمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَیٰ نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا »

شهادت عالم با فضیلت، رهبر سرافراز و مدبر جبهه مقاومت، پرچمدار بزرگ مبارزه با رژیم تروریستی اسرائیل، سید الشهدای مقاومت، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله (قدس سره ) را به محضر مبارک امام زمان(عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای( مدظله العالی)، مسلمانان غیور و امت اسلامی، جبهه مقاومت و مردم شریف و مومن ایران تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

شخصیت با عظمت سید حسن نصرالله، نمونه بارز تربیتی از مکتب سیدالشهداء (ع)و راه نورانی است که آن امام همام با شهادت خود و سرداران و یاران وفادارش، الهام بخش آزادگان و جوانمردان عالم در همه اعصار گردید.

بدون تردید این جنایت هولناک با همراهی و همکاری تروریسم دولتی آمریکا و متحدان اروپایی بوده و سگ هار منطقه، بدون اذن آنها اقدامی نکرده و بدون حمایتشان گام برنمی‌دارد.

اما خدای متعال چنین حکم رانده است که تلاش آنها برای خاموش کردن نور الهی بی فایده خواهد بود و به برکت خون آن مجاهد کبیر و سرداران شهید جبهه مقاومت، طومار زندگی کثیف و ننگین حکومت خبیث صهیونیستی در هم خواهد پیچید.

آری ! از مکتب حسین علیه السلام آموختیم که شهید، هر چه باعظمت تر، مجاهدتر، وفادارتر، مومن تر و فداکارتر باشد، خون پاکش اثرگذارتر و راهش پر رهروتر خواهد بود.

مدیریت حوزه علمیه استان لرستان و جامعه روحانیت مبارز استان

اللهم عجل لولیک الفرج...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha