یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
سید

حوزه/مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله گفت: این شهادت ما را بر آن می دارد که با عزمی راسخ تر دندان ها را بر هم فشاریم و با تمام قدرت بر اسرائیل جنایتکار کودک کش که به واقع شر مطلق است ،بتازیم و تا ریشه کن شدن این دشمن بشریت ، خسته نشویم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام سید محمد طباطبایی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَی الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا

انا لله و انا الیه راجعون

مجاهد خستگی ناپذیر ، عالم وارسته ، اسوه مقاومت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله اعلی الله مقامه پس از سالها مجاهدت و فداکاری در راه اسلام و قرآن و اعتلای مسلمانان در صف اول مبارزه با صهیونیسم به مقام والای شهادت نائل آمد ، و مزد همه سالهای رشادت خود را با همنشین شدن با اجداد طاهرینش از خدای متعال گرفت .

روحش شاد و راهش پر رهرو،  اما این شهادت ها گرچه برای ملت اسلامی سخت است ،لکن مسوولیت همگان را سنگین تر ساخته و ما را بر آن می دارد که با عزمی راسخ تر دندان ها را بر هم فشاریم و با تمام قدرت بر اسرائیل جنایتکار کودک کش که به واقع شر مطلق است ،بتازیم و تا ریشه کن شدن این دشمن بشریت ، خسته نشویم.

و البته که همانگونه که ولی امر مسلمین فرمودند نصر الله یک شخص نبود ، بلکه یک راه و یک مکتب بود و مکتب با ترور ازبین نمی رود.

حزب‌الله زنده است وتا ظهور ولی الله الاعظم ارواح من سواه فداه زنده خواهد ماند و ما منتظریم تابه حول قوه ی الهی به زودی وعده حق محقق گردد و مسلمانان با نابودی کامل اسرائیل در قدس شریف به نماز بایستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha