یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
محمدباقر سعیدی‌روشن

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی روشن در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر سعیدی، روشن رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران: ۱۶۹)

روح پاک مجاهد راستین راه خدا و پشتیبان ستم دیدگان سیدحسن ‌نصرالله پس از یک عمر جهاد بی وقفه به معبود پیوست. رژیم آمریکای پلید و گرگ زخم آلود خونخوار اسرائیل با انبوه بمب های پیشرفته و هواپیماهای فوق مدرن آمریکایی در اتاق های شیطانی خود تصمیم به شهادت نصرالله گرفتند. این ضایعه بزرگ را به حضرت ‌بقیةالله‌الأعظم عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و مراجع‌ عظام‌ خاصه رهبرحکیم ‌انقلاب اسلامی و همه مسلمانان و مجاهدان غیور تسلیت عرض می کنم.

رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آن به ویژه شیطان بزرگ بدانند که شهادت آغاز یک پایان است. شهیدان راه خدا زندگان واقعی هستند که خونشان کاخ ستمگران را ویران می کند و حیات و حرکتی بالنده در جامعه مومنان می آفریند.

اینک ای مجاهدان قوی پنجه، ای امیران و فرماندهان جبهه مقاومت، ای سیاست مداران و تصمیم سازان مسلمان در تعقیب دشمن سستی مورزید و تردید نکنید و بر نصرت خدای حاضر و قادرمطلق مطمن باشید: « وَلَا تَهِنُواْ فِی ٱبۡتِغَآءِ ٱلۡقَوۡمِۖ إِن تَکُونُواْ تَأۡلَمُونَ فَإِنَّهُمۡ یَأۡلَمُونَ کَمَا تَأۡلَمُونَۖ وَتَرۡجُونَ مِنَ ٱللَّهِ مَا لَا یَرۡجُونَۗ وَکَانَ ٱللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا»(نساء،۱۰۴) و سخن امام پرهیزگاران حضرت علی بن ابی طالب (ع ) را بر گوش جان سپارید که فرمود: اگر کوهها متزلزل شوند، تو پایدار بمان. دندانها را به هم بفشر و سرت را به عاریت به خداوند بسپار و پایها، چونان میخ در زمین استوار کن و تا دورترین کرانه های میدان نبرد را زیر نظر گیر و صحنه های وحشت خیز را نادیده بگیر و بدان که پیروزی وعده خداوند سبحان است. (نهج البلاغه، خطبه، ۱۱) « یَـٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ» (محمد، ۷)

محمد باقرسعیدی روشن - رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha