یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
كتائب حزب الله

حوزه/ گردان‌های حزب‌الله عراق جنایت صهیونیست‌ها را در ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله محکوم کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، گردان‌های حزب‌الله عراق جنایت صهیونیست‌ها را در ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله محکوم کردند و این فاجعه را به همه رزمندگان مقاومت و آزادگان جهان تسلیت گفتند.

در بیانیه گردان های حزب الله آمده است: شهادت بنده صالح، رهبر بی باک، سید مقاومت، سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مجاهد در پی تجاوزات صهیونیستی- آمریکایی در بیروت را به محضر حضرت حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای، مراجع عظام و همه مجاهدان، مؤمنان و مظلومان جهان تسلیت عرض می نماییم.

گردان های حزب الله افزود: بار دیگر، جبهه مقاومت در عملیاتی خائنانه با همان ابزار وحشیانه که به فرماندهان پیروزی در عراق خیانت کرد، رهبری بزرگ را از دست داد، اما از دست دادن ایشان و همه رهبران شهید در محور خیر، مجاهدان را از ادامه راه حق و حمایت از مظلوم باز نخواهد داشت. بلکه خون پاک آنان بر شتاب نبرد افزوده و بر مسیر مقابله با نظام های استکباری منطقه تقدس بیشتری می بخشد.

این حزب تصریح کرد: ما اطمینان داریم که برادران حزب الله عزم و اراده خود را برای ادامه راه مقاومت حسینی که قطعاً حتی پس از پیاده شدن دلاور مقاومت از اسب خود از قلب آنها محو نخواهد شد، افزایش خواهند داد و همچنان به راه او ادامه خواهند داد و در رکاب او پرچمش را تا پیروزی به یاری خداوند متعال حمل می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha