یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
کد خبر: 1187797
۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
تبریز

حوزه/رهبران مقاومت همه فرزندان راستین اسلام و اعضای خانواده باغیرتی هستند که تاریخ را شرمنده استقامت و ایمان خود کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، سید علاءالدین حیدری؛ فعال مدنی کُرد اهل سنت در یادداشتی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله به دست رژیم کودک کش اسرائیل آورده است:

" مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا "

تاریخ این سالها و این لحظات سرشار از غم و اندوه مظلومین اسیر در چنگال خونخواران صهیونیست را حک کرده است.

دورانی که قریب دو میلیارد مسلمان زبون دست چند میلیون صهیونیست جنایتکار شده و شاهدان خنثیِ نسل کشی ، قتل عام و نابودی ملتی ستمدیده توسط این خونخواران وحشی هستند.

شرم بر سران و حکومت های بی غیرتی باد که ناظر این همه تحقیر و تجاوز و جنایت هستند و سکوت خفت بار کرده اند.

ننگ بر آنهایی که صهیونیستها را در خاورمیانه همدستی می کنند.

تاریخ حلقه ننگ " شرمت باد " خود را بر گردن آنها خواهد انداخت.

تاریخ همچنین می نویسد که در همان دوران خفت و تحقیر، گروه ها و جنبش هایی بودند که نهال مقاومت را با خون خود آبیاری کردند تا به درختی تنومند و دژی محکم در مقابل این قوم جانی و خونریز تبدیل شوند.

تاریخ می نگارد که در میانه خواب ناز حکام اسلامی و در مقابل چشمان کور آنها ایرانی بود و رهبری دلیر که برای غیورمردان و شیرزنان مقاومت پدری مهربان و پُشتوانه ای محکم و آغوشی گرم بودند.

ایرانی بود و رهبری که امید جهان اسلام است.

مقاومت خانواده بی پناهی است که پناهی جز ایران ندارد .

رهبران مقاومت همه فرزندان راستین اسلام و اعضای خانواده باغیرتی هستند که تاریخ را شرمنده استقامت و ایمان خود کرده اند.

اگرچه کاروان شهدای مقاومت روز به روز وزین تر می شود و ما شاهد پرکشیدن بزرگانی از این خیل رشیدان هستیم، اما مقاومت مدرسه انسان ساز و مکتب تربیتی است که با شهادت هر رهبری و پرواز هر رزمنده ای دهها رهبر و رزمنده تربیت شده جای آنها را پر می کنند .

کاروان مقاومت ابتدا دارد اما انتهایی ندارد .

اگرچه امروز دستان خونریز و خوی پلید صهیونیستها از آستین ابرجنایتکار تاریخ ( نتانیاهو ) بیرون آمد و رهبری ارزشمند ، شخصیتی والا ، مبارزی خستگی ناپذیر و فرمانده ای دلیر را از ما گرفت ، اما بدون شک جای خالی "سید مقاومت" را دهها فرمانده و رهبر دلیر خواهند گرفت .

شهادت دبیرکل قهرمان حزب الله شهید سید حسن نصرالله ( رحمه الله علیه ) اگرچه خسارتی بزرگ و اندوهی سنگین بر قلبها نهاده است ، اما یقینِ به وعده الهی و پیروزی حق بر باطل تسکین دهنده قلب های اندوهگین مان خواهد بود .

جنایتهای رژیم صهیونیستی سندی بر این ادعاست که سازمانها ، مجامع ، گروه های حقوق بشری و رژیم های پر ادعای دمکراسی همه و همه بازیچه دست این سفاکان تاریخ اند .

غرب مدعی طرفداری از حقوق بشر امروز یار متجاوزین به حقوق بشر و مددکار صهیونیستها در نسل کشی خاورمیانه هستند .

شهادت دبیرکل سربلند حزب الله شهید سید حسن نصرالله ( رضوان الله تعالی علیه ) اگرچه تالم بار و ناگوار است ، اما نویدبخش دمیده شدن روح تازه ای در جبهه مقاومت خواهد بود .

روحی که تاروپود این رژیم منحوس را از هم خواهد گسست.

اینجانب شهادت رهبر و سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله را به محضر مقام معظم رهبری( حفظه الله ) ، امت اسلامی، جبهه مقاومت و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض نموده و برای رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیست ، نیستی و نابودی را آرزومندم .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha