یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان زنجان در پیامی اعلام کرد: شهادت برای فرزندان مکتب ایثار و شهادت، مکتبی که پیامبر و امامان و رهبران آن شهیدند، سنتی معهود بر مبنای قرآنی احدی الحسنین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، مدیریت حوزه علمیه استان زنجان، در پی شهادت مظلومانه دبیر کل حزب الله لبنان، سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله القاسم الجبارین

قال الله الحکیم فی کتاب المبین:

فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَن یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا

رژیم غاصب صهیونیستی با ارتکاب جنایت بزرگ و با حمله جنون آمیز به ضاحیه جنوبی لبنان و مقر فرماندهی حزب الله و شهادت دبیرکل حزب الله رهبر مجاهد و نستوه سید حسن نصرالله «رضوان الله تعالی علیه» گور خود را کنده و مرگ خود را رقم زد.

شهادت برای فرزندان مکتب ایثار و شهادت، مکتبی که پیامبر و امامان و رهبران آن شهیدند، سنتی معهود بر مبنای قرآنی احدی الحسنین است.

رزمندگان جبهه مقاومت سال‌هاست همانند عباس بن علی مبارزه و همچون حسین بن علی به شهادت می‌رسند و مفتخر به مدال شهادت فی سبیل الله می‌گردند.

مدیریت حوزه علمیه استان زنجان شهادت مجاهد عظیم سید حسن نصرالله را به محضر قطب عالم امکان حضرت حجت ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، مردم عزیز، طلاب و روحانیون تبریک و تسلیت عرض کرده و ضمن اعلام آمادگی کامل خود در اطاعت از فرمان رهبر معظم انقلاب جهت نابودی کامل این جرثومه فساد و شرارت اعلام می‌دارد جهان جز با نابودی کامل اسرائیل غاصب و صهیونیسم بین الملل روی آرامش به خود ندیده و تنها راه رسیدن به امنیت و آسایش مبارزه همه جانبه با این غده سرطانی می باشد.

والعاقبة للمتقین و اللعنة علی القوم الظالمین

مدیریت حوزه علمیه استان زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha