یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در بیانیه ای اعلام کرد: جبهه مقاومت سال‌ها چون کوه استوار و چون شجره طیبه‌ای ریشه در قلب‌های آزادی‌خواهان و مسلمانان دارد و گرچه این حادثه بسیار غم‌انگیز و داغی سنگین است اما بی شک، تاریخ و تجربه نشان داده است که به فضل الهی این جبهه قدرتمندتر از قبل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در پی حوادث اخیر در لبنان و شهادت سید حسن نصرالله پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

((الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ )) آل عمران 173

شهادت عالم مجاهد، سید صادق و رهبر جبهه مقاومت لبنان، پرچمدار مقاومت در منطقه، حجت الاسلام سید حسن نصرالله، به همراه جمعی از فرماندهان و لبنان به دست و همراهی آمریکای جنایتکار و اسرائیل منحوس و وحشی، بار دیگر چهره خبیث استکبار جهانی را به نمایش گذاشت.

جبهه مقاومت سال‌ها چون کوه استوار و چون شجره طیبه‌ای ریشه در قلب‌های آزادی‌خواهان و مسلمانان دارد و گرچه این حادثه بسیار غم‌انگیز و داغی سنگین است اما بی شک، تاریخ و تجربه نشان داده است که به فضل الهی این جبهه قدرتمندتر از قبل به فعالیت خود ادامه خواهد داد؛ چراکه قرآن در ترسیم جبهه حق می‌فرماید، مجاهدان در راه حق نه تنها از پای نخواهند نشست بلکه با ایمان بیشتر در میدان مبارزه با طاغوت و باطل حاضر می‌شوند (173 آل عمران).

می فرماید: آن مؤمنانی که چون مردم(منافق) به آنها گفتند لشکری بسیار بر علیه شما مؤمنان فراهم شده، از آنان برحذر باشید، (این تبلیغات) بر ایمان‌شان بیفزود و گفتند تنها خدا ما را کفایت کند و او نیکو وکیل و کارسازی است. به زودی به فضل خداوند متعال، افول نهایی و محو این رژیم جنایت‌کار رقم خواهد خورد.

امروز دشمن با خباثت تمام دست به جنایتی می‌زند که در تاریخ بشریت کم نظیر است و بعد از آن با تبلیغات وسیع به دنبال هراس در جمع مومنان است و ابزارهای جنگی را وسیله‌ای برای ترساندن قلوب مسلمانان و مومنین به شمار می‌آورد در حالی که خداوند متعال در آیه 173 سوره آل عمران، هراس از عکس العمل و ضربه دشمن را تذکر می‌دهدو در قرآن کریم می‌فرماید آن کسی حفظ می‌کند من هستم.

امروز که خروش مردم و ملت‌های جهان در ابراز تنفر از رژیم وحشی، کودک‌کش و جنایت‌کار صهیونیستی در اقصی نقاط جهان شعله کشیده است، سگ‌های هار اسرائیلی با حمایت مستقیم و آشکار آمریکای پلید در جلوی دیدگان سازمان‌های به اصلاح حقوق بشری و جهانی، دست به جنایات دیگر در لبنان زدند و بار دیگر خوی وحشی‌گری و دئانت خود را نشان دادند و دست به کشتار جمعی زن‌ها و کودکان زدند.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان و مدیران تبلیغات اسلامی مازندران، مبلغان، هیئات مذهبی، موسسات و مراکز قرآنی و مجامع مردمی وابسته، ضمن تبریک و تسلیت شهادت پرچمدار جبهه مقاومت منطقه و همراهان، به محضر مقدس امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان جبهه مقاومت، علما و مراجع عظام تقلید و همه مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان و ایران اسلامی، آمادگی خود را در لبیک به فرمان جهاد مقام عظمای ولایت، در دفاع از مردم مظلوم لبنان و غزه و نابودی کامل اسرائیل جنایت‌کار و آزادی قدس شریف اعلام می‌داریم و از خداوند متعال مسئلت داریم عاقبت همه ما را ختم به شهادت بفرماید.

انتهای پیام 313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha