یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
غزه

حوزه/ بدون شک پاسخ کوبنده به تجاوزات و اقدامات تروریستی و جنایتکارانه رژیم فاسد و غاصب اسرائیل، حق مسلم و انتظار مشروع امت اسلام و جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مدرسه علمیه شهید آیت الله صدوقی قم (فاز۵) در رابطه با حوادث اخیر و شهادت دبیرکل حزب الله لبنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطۡفِواْ نُورَ ٱلله بِأَفۡوَٰهِهِمۡ وَٱلله مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوۡ کَرِهَ ٱلۡکَٰفِرُونَ (صحف/۸)

شهادت عالم مجاهد و بصیر و انقلابی، پرچمدار جبهه مقاومت اسلامی، شهید آرمان قدس شریف سیدحسن نصرالله را به‌دست خبیث‌ترین و کثیف‌ترین انسان‌ها و رژیم‌ها را به امت اسلام و امام امت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله تسلیت و تبریک عرض می‌کنیم.

اگرچه جبهه باطل رژیم جعلی و وحشی صهیونیستی به گمان باطل خود علمداری عزیز و قهرمان از جبهه حق گرفت و امت اسلام را محزون نمود ولکن جبهه حق و امت اسلام را یک‌دل و یک‌پارچه توام با نفرت و خشم، مصمم به انتقام به انحاء مختلف نمود که نتیجه آن تسریع در محو رژیم اسرائیل و تحقیر آمریکا و حامیان و ایادی آنها در منطقه و نهایتاً آزادی قدس خواهد شد.

بدون شک پاسخ کوبنده به تجاوزات و اقدامات تروریستی و جنایتکارانه رژیم فاسد و غاصب اسرائیل، حق مسلم و انتظار مشروع امت اسلام و جبهه مقاومت است. سپاه اسلام و جریان مقاومت در منطقه به پشتیبانی امت اسلام و با هدایت مقام معظم رهبری به این جنایات آنچنان پاسخ خواهند داد تا دیگر کسی جرات چنین گستاخی‌ای به ساحت مسلمانان و شیعیان پیدا نکند.

از همین رو ما اساتید و طلاب و کادر مدرسه علمیه مبارکه شهید آیت الله صدوقی قم (فاز۵) ضمن مطالبه اقدام فوری و کوبنده سربازان اسلام، فرمان جهاد مقام معظم رهبری ارواحنا فداه مبنی بر لزوم یاری رساندن به حزب الله و مقابله با باند تروریسم اسرائیل را بسان اذن لقای الهی تلقی کرده و ضمن اعلام آمادگی، برای حضور در صحنه‌های گوناگون، علی الخصوص میدان جهاد لحظه شماری خواهیم کرد که حقاً از روحانیت راستین شیعه که همواره رساله علمیه و عملیه خود را به مرکب خون آغشته است، انتظار دیگری نمی‌رود.

به امید ظهور حضرت ولیعصر (عجل الله فرجه الشریف) و سربلندی امت اسلام و سرافرازی جبهه مقاومت.

و نصر من الله و فتح قریب

مدیریت، کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید آیت الله صدوقی قم (فاز۵)

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha