یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
جریان مقاومت

حدزه/ مدیر مدرسه علمیه هراتی تربت‌حیدریه گفت: شهادت سید حسن نصرالله برای جهان اسلام افتخاری بزرگ است، اما جنایات هولناک صهیونیست‌ها در لبنان یقینا از سوی امت اسلامی بی‌پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی‌ در ابتدای درس خارج اصول اظهار کرد: پیوند ناگسستنی که بین ملت بزرگ ایران اسلامی و حزب‌الله لبنان برقرار شده حاصل محبت در راه خداست که برادران دینی باید در کنار یکدیگر باشند.

وی تصریح کرد: شهادت سید حسن نصرالله برای جهان اسلام افتخاری بزرگ است که چنین فرزندان با عظمتی دارد که با تمام وجود در راه اسلام ایثارگری و فداکاری دارند، اما این جنایت هولناک، جنایتی نیست که امت اسلامی آن را، بی‌پاسخ بگذارند، یقینا این سگ هار صهیونیست باید سرجای خود نشانده شود و در مقابل اربابانش که فقط منطق زور را می‌فهمند با قدرت ایستاد.

حجت‌الاسلام عصمتی‌ در توصیه‌ای به مسئولان سیاسی کشور گفت: کسانی که مسئولیت سیاسی دارند و اینکه عنوان می‌کنند ما اسلحه را بر زمین می‌گذاریم یک نوع وادادگی است که نتیجه آن غیر از این جنایات نخواهد بود، در عین حال این موضع ضعف و ذلیلانه‌ای است و هرگاه اینگونه موضع گرفته شد این سگ‌های استکبار بیشتر جسور شدند.

مدیر مدرسه علمیه هراتی تربت‌حیدریه گفت: صهیونیست‌ها مانند سگی هستند که اگر مقابل آن ایستادیم عقب‌نشینی می‌کند و اگر فرار کنیم جسورتر می‌شوند، در عین حال امیدواریم با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری درسی به سگ هار منطقه داده شود که برای دنیا عبرت شود.

وی اضافه کرد: رهبری فرمودند بر امت اسلامی حمایت از لبنان فرض است و این حکم حاکم مسلمین است، لذا وقتی کار ما مفید واقع می‌شود که با هدایت حکیمانه رهبری باشد، در عین حال مسئولان کشور هم باید از وادادگی‌های سیاسی و برخی مواضع که امیدواریم غرضی در کار نباشد، پرهیز کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha