یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
شهید

حوزه/ فرمانده انتظامی لرستان گفت: بدون شک، دست های منتقم خداوند عزوجل، انتقام این خون های پاک را از اسرائیل و آمریکای جنایتکار خواهد گرفت و جهانیان بداند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان، در پیامی ، شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و مجاهدی بزرگ، فخر جهان اسلام و عالم گرانقدر جناب حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله رحمت الله علیه و جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صدها تن از مردم بی گناه را به شهادت رساندند.

بدون شک، دست های منتقم خداوند عزوجل، انتقام این خون های پاک را از اسرائیل و آمریکای جنایتکار خواهد گرفت و جهانیان بداند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

اینجانب عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه اعتلای اسلام و قرآن، دفاع از مردم مظلوم منطقه را به محضر حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه شریف، مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، ملت مجاهد و شهید پرور لرستان، رزمندگان جبهه مقاومت و مردم شهید پرور ایران اسلامی تسلیت می گویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha