دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
تجمع

حوزه/ مراسم گرامیداشت سیدالشهدای مقاومت با حضور طلاب و اساتید در مدرسه علمیه ریحانه النبی رفسنجان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، مراسم گرامیداشت سیدالشهدای مقاومت با حضور طلاب و اساتید در مدرسه علمیه ریحانه النبی رفسنجان برگزار شد.

در این مراسم خانم ضیائی به بیان عوامل اشراف اطلاعاتی اسرائیل در لبنان و حجت الاسلام سید علی حسینی مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) به بیان ویژگی‌های شخصیتی مجاهد فرزانه سید حسن نصرالله پرداخت.

این تجمع با قرائت سوره مبارکه یاسین و اهداء ثواب قرائت آن به سیدالشهدای مقاومت و همراهان به پایان رسید.

همچنین مدارس علمیه شهرستان رفسنجان نیز در محکومیت جنایت اخیر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در لبنان، پیامی به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله القاصم الجبارین

در پی شهادت مظلومانه فرمانده بزرگ مقاومت، عالم فرزانه و مجاهد جناب حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله اعلی الله مقامه الشریف، مدارس علمیه خواهران و برادران شهرستان رفسنجان ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به ساحت مقدس امام عصر ارواحنا فداه و امام خامنه‌ای، این جنایت شنیع و غیرانسانی را به شدت محکوم می‌نماید.

بی‌شک شهادت مظلومانه این سرباز مخلص اسلام فرمانده دلیر حزب الله نه تنها خللی در اراده جبهه مقاومت برای مبارزه با استکبار جهانی ایجاد نخواهد کرد که خون تازه‌ای در رگ‌های آزادگان جهان خواهد جوشاند.

در راستای لبیک به اعلان فریضه دفاع از حزب الله سرافراز از سوی امام امت و اعلام آمادگی برای هرگونه نقش آفرینی در این جهاد مقدس، از تمامی طلاب و مبلغین عزیز و مردم همیشه در صحنه و شریف رفسنجان دعوت می‌شود در تجمعی که صبح دوشنبه ساعت ١٠ در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند ...

حضور پرشور شما طلاب عزیز، تجدید بیعتی با آرمان‌های شهیدان و نمادی از اقتدار جبهه حق علیه باطل است.

و ما النصر الا من عندالله والسلام علی عبادالله الصالحین

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha