دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
photos/Un grand rassemblement de séminaristes et d'habitants de Qom suite au martyre de Seyyed Hassan Nasrallah

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله بیانیه‌ای صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

امام(ره) به ما آموخت که «انتظار در مبارزه است» و این، بزرگ‌ترین پیام او بود و پس از او اگر باز هم امیدی ما را زنده می‌دارد همین است که برای ظهور آخرین حجت حق، مبارزه کنیم. سید مرتضی آوینی

خبر شهادت مأمن ملت‌های مظلوم منطقه، سرباز وفادار، مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی، سید مقاومت، سید حسن نصرالله(رضوان‌الله‌علیه) قلوب همه ما را مالامال از غم و اندوه کرد.

همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند، سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود و این راه همچنان ادامه خواهد یافت، همان‌گونه که خون شهید سید عباس موسوی بر زمین باقی نماند، به فضل الهی خون شهید سرافراز سید حسن نصرالله نیز بر زمین باقی نخواهد ماند.

مزدوران جنایتکار رژیم صهیونیستی، پس از ماه‌ها تلاش بی‌نتیجه و خونریزی و کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین و لبنان، بیش از هر زمان دیگری به استیصال رسیده و در حال فرو رفتن در اعماق منجلابی هستند که خود آن را پدید آوردند و برای خلاصی خود بار دیگر عناد و عداوت خود را با جبهه مقاومت، با اقدام وحشیانه در ترور سید حسن عزیز و فرماندهان جبهه مقاومت نشان دادند، اما برخلاف تصوراتشان ذات پلید رژیم صهیونی در این حادثه، به پیروزی دست نیافته و تنها به سرعت انحطاط خود افزوده است، چرا که شهادت دست‌رنج سالها مجاهدت سید مقاومت است.

اینک به حول و قوه‌ الهی ما طلاب و روحانیون بسیجی لبیک گوی فرمان ولی‌ امر مسلمین امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در خصوص فرمان مهم و تاریخی ایشان هستیم که فرمودند، «بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.» و اعلام می‌داریم تا پای جان در میدان مبارزه و عرصه حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت خواهیم ماند. ان‌شاءالله

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، شهادت این شهید عزیز و یاران سرافراز و شجاع و فداکار سپاه اسلام را به مردم شریف لبنان، تمام جبهه مقاومت، مردم آزادی خواه جهان، ملت شریف ایران و خانواده محترم شهدا، تهنیت و تسلیت عرض می‌نماید و بر روح مطهر و پرفتوح آنان درود فرستاده و هم‌نشینی در جوار رحمت حق و شهدای اسلام را برای ایشان مسئلت نموده و نحله و مکتب تمامی شهدای جبهه مقاومت را تا فوز نهایی و رساندن پرچم مقدس اسلام به صاحب اصلی آن، حضرت بقیة الله الاعظم(عج) جاوید نگاه خواهد داشت.

این مجاهدت سالکانه، همچون گذشته با وجود تمامی تکاپوهای استکبار جهانی امتداد خواهد داشت و با عنایت الهی، فتح نهایی از آن حزب الله است.

ان حزب الله هم الغالبون

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha