دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
تصاویر/ تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم  صهیونیستی در ارومیه

حوزه/ مردم شهرستان ارومیه با تجمع پروشور خود ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کوکد کش صهیونیستی در لبنان و فلسطین از مسئولین خواستند انتقام شهدای مقاومت با بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ارومیه، تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و به شهادت شهید سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه شهر ارومیه ،استاندار ، رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، مسئولان استانی و شهری ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، خانواده های معزز شهداء و مردم انقلابی و شهیدپرور ارومیه برگزار شد.

مردم ارومیه به منظور حمایت از محور مقاومت و رزمندگان رشید حزب الله و همدردی و دعا برای نابودی هرچه سریعتر رژیم صهیونیستی امروز در میدان انقلاب ارومیه گرد هم آمده و ضمن ارج نهادن به مقاومت اسلامی مردم مظلوم غزه و لبنان، یاد شهدای به خاک و خون کشیده شده جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و لبنان را گرامی داشتند.

در این تجمع مردم غیور و شهید پرور ارومیه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین و لبنان و سکوت جوامع بین‌المللی، آمادگی کامل خود رابر کمک همه جانبه ملت لبنان و جبهه مقاومت اعلام کردند.

تظاهرات کننده‌ها با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق و یا ایها المسلمون انتقام انتقام از مسئولین جمهوری اسلامی خواستند انتقام شهدای جبهه مقاومت از استکبار جهانی بگیرند.

مردم ارومیه از کشورهای اسلامی با سر دادن شعار خواستند به سکوت خفت بار و همراه با ذلت خود پایان دهند به فریاد ندای هل من ناصر مسلمین بشتابند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha