دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
سیدحسن نصرالله

عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: شکی نداریم که خون مطهر شهید سید حسن نصرالله، باعث استحکام مضاعف حزب الله لبنان و تقویت جبهه مقاومت خواهد شد.

دکتر مهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به فرازی از پیام رهبر معظم انقلاب در پیِ شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله ابراز داشت: همان طور که حضرت آقا تأکید کردند پایه و اساسی که شهید نصرالله در لبنان پایه‌گذاری کرد و به دیگر مراکز مقاومت، جهت بخشید، با فقدانش از بین نخواهد رفت بلکه به برکت خون او و دیگر شهدای اخیر حزب الله، استحکام مضاعفی هم پیدا خواهد یافت.

وی افزود: با الهام از رهنمودهای سکاندار حکیم انقلاب اسلامی آن چه حائز اهمیت است این که شهید نصرالله ها، شهید سلیمانی ها و شهید هنیه ها و دیگران، فقط یک اسم و شخص نیستند بلکه مهم تر از این ها یک مکتب هستند که به دلیل اتصال به قرآن و اهل بیت(ع) و فرهنگ ناب مقاومت اسلامی، از بین رفتنی نمی باشند و لذا ترورها و دشمنی ها باعث نمی شود که جبهه حق از ادامه مسیر عزتمندانه خود منصرف شود.

مدرس دانشگاه همچنین گفت: هر چه از زمان طوفان الاقصی می گذرد، سران رژیم صهیونیستی با وجود حمایت تمام عیار آمریکا و غرب، در نزد ملت های آزادی خواه و حق طلب دنیا روسیاه تر می شوند و این در حالی است که با وجود مشکلات و فشارها و هزینه های بسیار، جبهه مقاومت به لطف الهی تقویت شده و زمینه اضمحلال کامل غده سرطانی اسرائیل را در آینده ای نه چندان دور محقق خواهد ساخت.

وی بیان داشت: بر این اساس معتقدیم که شهادت سید حسن نصرالله نه یک شکست بلکه هزینه ای است که جریان مقاومت در میانه‌ی یک نبرد بزرگ و همه جانبه برای نابودی قریب الوقوع اسرائیل پرداخت کرده است و باید این راه با مجاهدت مضاعف تداوم یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha