دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
لوگو

حوزه/ در پی شهادت سید حسن نصرالله در حمله تروریستی صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در پیامی شهادت پرچمدار جبهه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِن تَنصُرُوا اللَهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم
سوره محمد/ آیه ۷

رژیم خونخوار صهیونیستی با ترور شهید حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله، دبیر کل عزیز و مقتدر حزب الله لبنان، بار دیگر چهره حقیقی خون‌خوار خود را به نمایش گذاشت. اقدامات وقیحانه این رژیم که در سکوت جهانیان رقم می خورد، بی‌پاسخ نخواهد ماند.

بی شک مقام والای شهادت، اجری عظیم است که خداوند به پاس مجاهدت‌های بی‌بدیل به او عطا کرده است. شهادت سید حسن نصرالله، نه پایان راه، بلکه آغازگر مسیری نوین برای مقاومت حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت است. همچنان که با شهادت سردار سرافراز قاسم سلیمانی نیز این مسیر متوقف نشد. رژیم صهیونیستی با این جنایت، بزرگ‌ترین حماقت خود را مرتکب شد، چرا که خون این شهید، نهال مقاومت را آبیاری می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله، فرزند آزاده و غیور لبنان، مردی از تبار مقاومت و سربلندی بود. او کسی بود که شجاعانه در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی ایستاد و برای دفاع از ارزشهای الهی و خون‌های به ناحق ریخته شده شهدای مظلوم و جبهه مقاومت، جان خود را در طبق اخلاص نهاد. او نه تنها رهبری بود که به راه اسلام و عاشورا وفادار ماند، بلکه چون شعله‌ای فروزان، این مسیر را در دل مردم و جوانان لبنان و منطقه زنده نگه داشت.

نصرالله زنده است؛ مادامی که مکتب عاشورا و روح انقلابی جبهه مقاومت زنده‌اند، و پرچم جهاد او بر فراز قلوب مؤمنین برافراشته است. راه نصرالله ادامه دارد و از دل این شهادت، پیروزی‌های بزرگ‌تری به بار خواهد آمد.

حوزه های علمیه خواهران استان تهران شهادت مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت و رهبر مدبر سیاسی حزب الله پرافتخار لبنان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و دیگر شهدای جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را به محضر حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، امت اسلامی، ملت شریف ایران، ملت و دولت قهرمان لبنان، مجاهدان سرافراز مقاومت اسلامی، حزب الله قهرمان و خانواده آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و اعلام می کند، شهادت سرداران رشید نه تنها خللی در عزم و اراده نیروهای مقاومت وارد نخواهد کرد، بلکه بر همبستگی و قدرت جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم صهیونیستی می‌افزاید.
انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha