دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
تسلیت نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت سید حسن نصرالله

حوزه/ در پی ترور و شهادت فخرالشیعه و سید مقاومت، شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله (اعلی الله مقامه) و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، آیت الله علماء با صدور پیامی مشترک، این حادثه جانسوز را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، پیام تسلیت آیت الله مصطفی علماء، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، در پی جنایت تروریستی و شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله(اعلی الله مقامه) و جمعی از فرماندهان مقاومت، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت فخرالشیعه، سید المجاهدین، محبوب القلوب، آیت الحق، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله (اعلی الله مقامه)، دبیرکل حزب الله سرافراز لبنان ، جمعی از فرماندهان و صدها نفر از مردم بی پناه جنوب بیروت را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عموم ارادتمندان به آن سید والامقام و آزادگان داغدیده در اقصی نقاط جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

ده‌ها سال مجاهدت مخلصانه با بصیرت، پاداشش شهادت به دست اشق الاشقی شد، بدیهی است مقام او، بسی رفیع است، در عین حال حقیقتاً داغ بسیار سنگین و طاقت فرسایی است ولی باید دانست در راه رسیدن به قله مشکلات روز به روز یچیده‌تر و سخت‌تر خواهد بود.

امید که حرکت بی بازگشت مقاومت بدست بزرگان و جوانان لبنان عزیز تا آرزوی این شهید عظیم الشان، یعنی آزادی قدس شریف به برکت این خون مطهر با سرعت بیشتری طی شود.

سپاهیان پر افتخار ما، در کنار آن مجاهد نستوه، بزرگمردی چون سردار شهید نیلفروشان (رضوان الله علیه) را تقدیم راه آزادی قدس شریف نمودند.

ان شاءالله جبهه مقاومت در انتقام از دجال زمان، قاطع و همچون گذشته پرافتخار عمل نمایند.

مصطفی علماء

نماینده مردم شریف استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha