دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مظفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مظفری گفت: هم آیات قرآن و هم واقعیتهای میدان به ما می‌آموزند که مقاومت و صلابت در برابر دشمنانی همچون صهیونیست‌های خون‌آشام، معقول‌ترین راه مقابله با آنان است و عقب‌نشینی در برابر آنان، نه تنها از ضربات آنان نمی‌کاهد که بر جرأت و جسارتشان می‌افزاید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مظفری نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و عضو هئیت علمی موسسه امام خمینی(ره) در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت سیدالشهدای مقاومت و رهبر شجاع و دلاور حزب الله لبنان، حضرت آیت الله، سید حسن نصرالله را به حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، نایب بر حقش مقام معظم رهبری و به همه آزادمردان و جبهه مقاومت، به ویژه شیعیان مظلوم و مقاوم و حزب الله لبنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

آن مجاهد نستوه با ده‌ها سال مجاهدت خالصانه در راه خدا و با بیش از سه دهه رهبری حزب الله و ایستادگی در برابر صهیونیست‌های پلید، به الگویی برای همه آزادگان جهان تبدیل شد و محبوبیتی کم‌نظیر یافت و در پایان، مزد یک عمر جهاد فی سبیل الله را با شهادت به دست شقی‌ترین انسان‌های زمان خویش دریافت نمود.

رژیم سفاک صهیونیستی که نماد رذالت و پستی و ظلم و جنایت است با پشتیبانی دولت‌های غربی به ویژه شیطان بزرگ آمریکا، و مع الأسف در سایه سکوت و بلکه همراهی بسیاری از سران کشورهای اسلامی، در چند ماه اخیر، بیش از گذشته، هر روز جنایت تازه‌ای ‌آفریده، خون‌های پاکی را بر زمین ریخته و صفحات سیاهی را بر کارنامه جنایات خود افزوده است که آخرین آنها به شهادت رساندن این سلاله پاک پیغمبر و این سید مقاومت، و این رادمرد الهی است که بی‌گمان این شهادت مظلومانه، عواطف مردم آزاده جهان را بیش از پیش با جبهه مقاومت همراه نموده و رژیم سفاک صهیونیستی را به سرنوشت محتومش که چیزی جز اضمحلال و نابودی نیست نزدیک‌تر خواهد نمود.

هم آیات قرآن و هم واقعیتهای میدان به ما می‌آموزند که مقاومت و صلابت در برابر دشمنانی همچون صهیونیست‌های خون‌آشام، معقول‌ترین راه مقابله با آنان است و عقب‌نشینی در برابر آنان، نه تنها از ضربات آنان نمی‌کاهد که بر جرأت و جسارتشان می‌افزاید. امید است که فریاد انتقام‌خواهی ملت شریف ایران و مطالبه مقابله به مثل آنان، عزم مسؤولان نظام را برای پاسخی قاطع و کوبنده به جنایات اخیر صهیونیست‌ها که آنها را در هم کوبد جزم‌تر کند.

بدون شک، صهیونیست ها به سزای اعمال خود خواهند رسید و بساط آنان هم در روز نبردی سخت، دیر یا زود از این منطقه برچیده خواهد شد، اما عذاب اخروی آنان بسی سخت‌تر و دردناک‌تر است؛ قال تعالی: «و لعذاب الاخرة اشد و ابقی».

امیدواریم فریاد انتقام‌خواهی مردم، عزم مسئولان نظام را در پاسخ قاطع جزم‌تر کند

حسین مظفری

نماینده مردم شریف استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha