دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
حمید بهمنی - فیلمساز و کارگردان

حوزه/ کارگردان سینما گفت: شخصیت قهرمان گونه سید حسن نصرالله می‌تواند الهام‌بخش آثار هنری بسیار باشد به ویژه در حوزه سینما می‌توان به زیبایی گوشه‌ای از درایت و شجاعت این شهید بزرگوار را تصویر کرد.

حمید بهمنی؛ کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه با بیان اینکه سینما باید آثاری با محوریت شهید سید حسن نصرالله را تولید کند، گفت: شهید سید حسن نصرالله نماد مقاومت است. او توانست پوزه دشمن صهیونیستی را به خاک بمالد. با درایت این شهید بزرگوار، حزب‌الله به چنان قدرتی رسیده بود که دیگر صهیونیست‌ها جرات دست درازی به لبنان را به خود نمی‌دهند.

وی افزود: صهیونیست‌ها چند دهه قبل جنوب لبنان را به اشغال خود درآورده بودند و حزب‌الله به رهبری سید حسن نصرالله توانست خاک لبنان را آزاد کند. برای همین دشمن صهیونیستی از او کینه به دل گرفت و به صورت ناجوانمردانه او را ترور کرد البته شهدای جبهه مقاومت همگی سربلندند و همیشه راهشان ادامه خواهد داشت.

این فیلمساز گفت: شخصیت قهرمان گونه سید حسن نصرالله می‌تواند الهام‌بخش آثار هنری بسیار باشد به ویژه در حوزه سینما می‌توان به زیبایی گوشه‌ای از درایت و شجاعت این شهید بزرگوار را تصویر کرد. در همین رابطه پیشنهاد می‌کنم سازمان سینمایی مساعدت‌های لازم را انجام دهد تا به زودی شاهد تولید چند اثر سینمایی با محوریت سید حسن نصرالله باشیم حتی انتظار داریم فیلم‌های مورد نظر برای جشنواره فجر امسال آماده شود.

بهمنی تاکید کرد: من خود دو طرح با محوریت عملیات طوفان الاقصی در دست دارم که در آن شهید سید حسن نصرالله به صورت محوری مورد نظر قرار گرفته است. در این دو طرح که اتفاقاً کارهای پرخرجی نیستند تلاش شده گوشه‌ای از رشادت‌های حماس و حزب‌الله تصویر شود البته برای تولید یکی از این دو طرح باید از طرف نهادهای دولتی کمک‌های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه فیلم‌هایی با محوریت مقاومت تبلیغات دشمنان را خنثی خواهد کرد، گفت: دشمن به واسطه رسانه‌ای که در اختیار دارد تلاش می‌کند چهره‌ای غیر واقعی از رزمندگان جبهه مقاومت ترسیم کند برای همین وقتی فیلمی پیرامون نیروهای مقاومت ساخته می‌شود در حقیقت به هجمه تبلیغاتی دشمن به شکلی مناسب پاسخ داده می‌شود.

بهمنی در پایان تصریح کرد: وقتی ما نسبت به موضوعات استراتژیک منفعل باشیم در حقیقت به دشمن اجازه نفوذ داده‌ایم. در همین رابطه سؤال من این است چرا بعد از گذشت بیش از یک سال یک فیلم با محوریت عملیات طوفان الاقصی ساخته نشده است. این کم کاری در حالی است که در کنار موشک‌های نظامی باید بتوانیم موشک‌های فرهنگی خود را هم آماده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha