دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
کد خبر: 1188376
۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
نشست اخلاقی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران استان مرکزی گفت: کسی که مسیر طلبگی را انتخاب کرده است باید اعمال و رفتارش در شأن طلبگی و الگو و مبلغ دین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) اراک نشست اخلاقی امروز با حضور خانم امینی مدرس و مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان برگزار شد.

خانم امینی ضمن تسلیت شهادت رهبر مقاومت سید حسن نصرالله اظهار داشت :یکی از شاخصه های بارز مردم لبنان و غزه و فلسطین و در راس آنها رهبر عزیزشان سید حسن نصرالله استقامت و ایستادگی آن ها در مقابل این هجمه از مشکلات است که همه ما خصوصا طلاب باید از آن ها الگو برداری کنیم.

وی در ادامه گفت:کسی که مسیر طلبگی را انتخاب کرده است باید ارزش خود را بداند و در این راه استقامت داشته باشد زیرا خیلی از افراد این مسیر را انتخاب کردند ولی در این راه دوام نیاورده اند.

امینی تصریح کرد : یک طلبه باید اعمال و رفتارش با دیگران متفاوت باشد و طوری رفتار کند که در شأن طلبگی باشد زیرا می خواهد الگو و مبلغ دین و ادامه دهنده مکتب رسول الله (ص) و امام صادق (ع) باشد پس باید خوب درس بخواند و خوب برای مردم تبیین کند .

وی افزود : آفتی که می تواند گریبانگیر یک طلبه باشد کبر و غرور است پس باید مراقب شیطان باشیم.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان در پایان خاطراتی را از دوران طلبگی خود برای طلاب بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha