دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی را در ادامه بخوانید:

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
﴿وَأَنْ لَوِ اسْتَقَامُوا عَلَی الطَّرِیقَةِ لَأَسْقَینَاهُمْ مَاءً غَدَقًا﴾

تردیدی نیست که رژیم غاصب و سفاک اسرائیل دست نشانده استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است. این رژیم آمده تا معادلات و مناسبات کشورهای اسلامی و منطقه خاورمیانه را برهم زده و از تمدن کفر و الحاد غرب نمایندگی کند. این رژیم سفاک و خون آشام از چند جبهه، منطقه اسلامی بلکه منطقه ادیان ابراهیمی را به شدت تحت تأثیر قرار داده و موجب تفرقه در جبهه توحید و پریشانی در بین ملت های اسلامی گشته است.

سیاست ها و اقدامات منطقه ای و فرا منطقه ای این رژیم غاصب برای این است تا از او قدرتی بسازد که ضمن نمایندگی از غرب و قدرت های استکباری، مسیری جدای از سنت های توحیدی و مرام های دینی، نغمه های شوم کفر و زندقه را در منطقه صلا داده و ذخایر و منابع ملت های اسلامی و منطقه را برای بیگانگان فراهم آورد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله (رضوان الله علیه) چشم بیدار امت اسلام و مشت محکم ملت های منطقه مقابل این جرثومه تبهکاری و ظلم و فساد بوده و سال ها با درایت و اقتدار لبنان عزیز که خط مقدم مقاومت بود را همچون سدی محکم و استوار در برابر این تبهکاران و در جهت منافع و مصالح جهان اسلام و ملت های منطقه راهبری وهدایت می کرد و ضمن تحکیم ارکان پیکار با اصحاب جور و ارباب ظلم اجازه نمی داد جریان عظیم مقاومت سست شده و یا در معرض نفوذ و خدشه قرار گیرد.

خط روشن مقاومت اکنون به عنوان جریان زنده و حیات بخش جهان اسلام و مطالبه همه آزادیخواهان می رود تا سیل خروشانی شود و بنیان صهیونیسم و رژیم غاصب را کنده و جهان را از لوث وجود آنان تطهیر نماید.

شهادت این افسر رشید اسلام و قهرمان جبهه پایداری و استواری را به ساحت قدوسی عدل منتظر، نجاتبخش اُمم، حضرت ابا صالح المهدی (عج) و به امت به پا خاسته اسلام و مردم شجاع و سترگ لبنان خصوصاً فرزندان رشید و شجاع این خطّه مقدسه علی الخصوص حزب الله سلحشور تبریک و تسلیت عرض نموده و استمرار این حرکت الهی و مردمی که منتهی به نابودی و محو رژیم غاصب گردد را از درگاه الهی مسئلت می نمایم، إن شاء الله.

مرتضی جوادی آملی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha