سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
السيد علي فضل الله

حوزه/ حجت الاسلام سید علی فضل الله گفت: سید حسن نصرالله تا آخرین لحظه زندگی و آخرین قطره خونش، در دفاع از ملت مظلوم فلسطین خالصانه تلاش کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت طی سخنانی گفت: سید حسن نصرالله تا آخرین لحظه زندگی و آخرین قطره خونش، در دفاع از ملت مظلوم فلسطین کاملا خالصانه تلاش کرد، از این رو در این راه مفتخر به شهادت شد. زندگی ایشان سرشار از جهاد و مواضع متین و الگوی دفاع از اهداف عادلانه بود.

وی افزود: فلسطین با مردمش و آرمانش و همه مصائب مردمش، مستحق شهادت در این سطح است و سید حسن نصرالله در این راه مستحق شهادت است که در تمام مراحل گذشته منتظرش بود.

حجت الاسلام فضل الله ادامه داد: لذا از سازش در هر چیزی که مربوط به مسائل کلان امت، مسائل لبنان، موقعیت آن در جهان عربی و اسلامی و مبارزه مردم و ارتش و مقاومت آن در مقابل اشغالگران صهیونیست و استکبار و وحشیگری بی‌نظیر آن بود، خودداری کرد.

وی بیان داشت: اینکه وحشیگری صهیونیست ها در ترور این شخصیت برابر است با تمام جنایاتی که علیه ملت فلسطین، مردم لبنان و همه کسانی که پس از طوفان الاقصی به حمایت از آن آمده اند، دلیلی بر اعتباری است که دشمن تاب تحمل آن را نداشت، پس به تلاش خود ادامه داد تا این نام را از میان زندگان حذف کند، اما نمی تواند آن را از میان انسان های جاودان حذف کند.

امام جمعه بیروت تصریح کرد: در شرایطی که به همه امت و به ویژه ملت فلسطین تسلیت می‌گوییم، در این شهادت شاهد یک عمل بزرگ از خودگذشتگی در راه وحدت اسلامی و ملی هستیم و به سرمایه‌گذاری از آن به نفع ملت ها و مسائل ما و حمایت از امّت و وحدت ما دعوت می کنیم تا به جای اینکه دشمن بخواهد از آن برای افشاندن بذر ضعف در میان ما، سوء استفاده کند، به توپی از آتش در برابر دشمن تبدیل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما بر این باوریم که بهترین شکل وفاداری با این شهادت، تحکیم وحدت و ایستادگی در مقابل دشمنی است که می گوید شروع به برداشت ثمره وحشیگری خود کرده است، اما چنین چیزی برای او غیر ممکن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha