پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
سید علی فضل الله

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید علی فضل الله به ایستادگی مردم فلسطین اشاره کرد و از پروژه ای که برای ایجاد فاجعه ای جدید برای آوارگی فلسطینی ها آماده می شود، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید علی فضل الله امام جمعه بیروت از هیئت جمعیت خیریه اسلامی العاملی به ریاست یوسف محمد بیضون استقبال و در خصوص مسائل آموزشی، فکری، فرهنگی، آخرین تحولات داخلی و منطقه ای و راه های ارتقا و توسعه همکاری های مشترک در سطوح مختلف گفت‌وگو کرد.

این هیئت از سید فضل الله برای شرکت در همایش وحدت اسلامی در اندیشه امام علی (ع) دعوت به عمل آورد.

امام جمعه بیروت در ابتدا ضمن خیرمقدم به هیئت، از نقشی که جمعیت خیریه اسلامی از بدو تأسیس تاکنون در سطوح آموزشی، فرهنگی و اجتماعی ایفا کرده و از تلاش‌های این هیئت در جهت تقویت وحدت اسلامی و ملی قدردانی کرد.

وی از همگان خواست تا از طریق گشاده رویی و گفت‌وگو، به دور از زبان اتهام، امتیاز گرفتن، عصبانیت و خیانت، به تقویت اشتراکات بین اجزای آن بپردازند، زیرا لبنان تنها با همه طایفه هایش و با گسترش پل ارتباطی و دوستی ساخته می شود و هیچ فرقه و مذهب و موقعیت سیاسی نمی تواند آن را مصادره کند.

حجت الاسلام و المسلمین فضل الله ضمن قدردانی از پایداری مردم جنوب لبنان در مقابل حملات مکرر صهیونیست ها، دستاوردهای مقاومت که از ملت و مردمش محافظت می کند و قدرت و درایتی که دارد را تمجید کرد.

وی ضمن اشاره به وضعیت غزه، به فداکاری و ایستادگی مردم فلسطین در مقابل دشمن صهیونیستی اشاره کرد و از پروژه ای که برای ایجاد فاجعه ای جدید برای آوارگی فلسطینی ها آماده می شود، ابراز نگرانی کرد.

امام جمعه بیروت در پایان تأکید کرد: سکوت در مورد این کشتارها، به نتانیاهو آزادی کامل برای ادامه جنگ کشتار جمعی را می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha