پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
حجت الاسلام رضا خورشیدی

حوزه/ حجت الاسلام خورشیدی با محکوم کردن توهین سفیر استرالیا در تهران به شریعت اسلام و فرهنگ ایرانی، گفت: این حرکت زشت مغایر با فرهنگ ایرانی، اسلامی و حتی مغایر با اصول اولیه بشریت بود.

حجت الاسلام رضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، با محکوم کردن توهین سفیر استرالیا در تهران به شریعت اسلام و فرهنگ ایرانی، اظهار داشت: متاسفانه چندی پیش شاهد برگزاری جشنی تحت عنوان «بنفش بپوش» در سفارت استرالیا در تهرام بودیم، جشنی که از اساس برپایه فساد و تبلیغ همجنسگرایی بنیان نهاده شده بود.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: این حرکت زشت مغایر با فرهنگ ایرانی، اسلامی و حتی مغایر با اصول اولیه بشریت بود.

وی با اشاره به اینکه این دست از حرکات دشمنان با اهداف خاصی صورت می‌پذیرد، عنوان کرد: برگزاری جشن «بنفش بپوش» در سفارت استرالیا در تهران، به نوعی تلاش دشمن برای محک زدن واکنش جامعه اسلامی بود و دشمنان بدانند تا زمانی که ملت ایران، قرآن و شریعت اسلام انس دارند و آن را نصب العین خویش قرار می‌دهند، این حرکات شیطانی هرگز نمی‌تواند خللی در اعتقادات آنها وارد کند.

حجت الاسلام خورشیدی، با اشاره به اینکه باید با این سفیر خاطی برخورد قانونی و قاطع صورت بگیرد، ابراز کرد: نباید به چنین افرادی اجازه داد در کشور جمهوری اسلامی ایران که امروز به عنوان ام القراء جهان اسلام شناخته می‌شود، این دست از حرکات غیر انسانی و غیر دینی انجام شود و از دستگاه قضا و همچنین از وزارت خارجه درخواست داریم با سفیر خاطی و بی‌اخلاق استرالیا در تهران برخورد شدید و قاطعی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha