پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
کد خبر: 1181025
۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
پیام تبریک آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان زنجان به‌مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول و آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه بیانیه‌ای صادر کرد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام علی سپهری مدیر حوزه علمیه استان زنجان به‌مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول و آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی‌شک بهار ماه‌ها ربیع الاول است، چرا که آثار رحمت الهی و ذخایر برکات خداوندی در این ماه پدیدار می‌شود و انوار جمال الهی بر زمین و زمینیان می‌تابد.

در این ماه شریف و پر خیر و برکت، وقایع مهم و ارزشمندی همچون حادثه تاریخی لیلة المبیت، هجرت رسول گرامی اسلام از مکه به مدینه، ولادت آخرین پیام آور نور و رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و آغاز امامت و ولایت امام مهدی(عج)، مناسبت‌های گرانقدری هستند که روح و جان عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت(ع) را طراوت و جانی تازه می‌بخشند و کام مسلمانان را شیرین می‌کند.

امید در این ماه عزیز که مقارن با آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه است و در سایه تأسی به سیره نبوی و شجره طیبه امامت و بهره‌مندی از تعالیم ارزشمند دین مبین اسلام شاهد تقویت وحدت و همدلی، پیروزی و سرافرازی مسلمانان علی الخصوص مردم مظلوم فلسطین و با نابودی دشمنان مستکبر و صهیونیسم بین المللی شاهد برقراری صلح و عدالت در گوشه و کنار جهان باشیم.

علی سپهری، ١ ربیع الاول ١۴۴۶

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha