چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ |۲۹ صفر ۱۴۴۶ | Sep 4, 2024
مصاحبه با آقای هنرمند مسئول اسکان زاعران پاکستانی در مسجد مقدس جمکران

هنرمند گفت: ما شبستان امام حسن عسکری را به دو قسمت تقسیم کرده‌ایم که دقیقاً ظرفیت این شبستان برای خواب خواهر و برادر حدود ۲ هزار نفر است که ما هر شب میانگین تا الآن هر شب پانصد تا هزار نفر خواهر و برادر را میزبانی کرده‌ایم.

هنرمند، مسئول تکریم زائران پاکستانی اربعینی مسجد مقدس جمکران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در موضوع اسکان زائران پاکستانی در این مسجد مقدس گفت: اسکان زائران اربعینی پاکستانی در سنوات گذشته نیز وجود داشته است و ما قریب به پنج سال است که میزبانی این زائران عزیز را در مسجد مقدس جمکران داریم.

وی ادامه داد: امسال نیز توفیق است که از ۲۱ صفر ما خدمت زائران عزیز پاکستانی به صورت ۲۴ ساعته هستیم و ان شاءلله تا ۵ ربیع الأول در خدمت این زائران عزیز هستیم.

مسئول تکریم زائران پاکستانی اربعینی مسجد مقدس جمکران در بیان عناوین خدماتی درحال ارائه به زوار پاکستانی اشاره کرد: اهم خدماتی که ما در مسجد مقدس جمکران ارائه می‌کنیم بحث اسکان است و در خدمت عزیزان هستیم، در کنار آن نیز در سه وعده پذیرانی صبحانه، ناهار و شام و میان وعده نیز در خدمت عزیزان هستیم.

وی افزود: خدمات فرهنگی نیز در کنار خدمات رفاهی نیز ارائه می‌شود. طلاب زباندان ما در بحث مشاوره، پاسخگویی به سؤالات شرعی، حلقات معرفتی، اقامه نماز، سخنرانی و مداحی نیز در کنار همه این خدمات رقم می‌خورد.

هنرمند در بیان سایر خدمات درحال ارائه به زائران پاکستانی ادامه داد: بحث خدمات رفاهی ما بحث گروهی را مستقر کردیم در بحث عزیزانی که کیف و کفششان اگر مشکلی پیدا کرده است به صورت رایگان درست می‌شود، از طرفی بحث خدمات حمام و موارد دیگر نیز در دسترس این زائران عزیز قرار دارد.

وی افزود: قریب به ۱۰۰ کارشناس فرهنگی و خادم زباندان در خدمت این عزیزان قرار دارند.

مسئول تکریم زائران پاکستانی اربعینی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه شبستان امام حسن عسکری در اختیار زائران پاکستانی قرار دارد اظهار داشت: ما شبستان امام حسن عسکری را به دو قسمت تقسیم کرده‌ایم که دقیقاً ظرفیت این شبستان برای خواب خواهر و برادر حدود ۲ هزار نفر است که ما هر شب میانگین تا الآن هر شب پانصد تا هزار نفر خواهر و برادر را میزبانی کرده‌ایم و ما در نه روز گذشته که توفیق میزبانی داشته ‌ایم قریب به هشت هزار و پانصد نفر را در شبستان امام حسن عسکری اسکان داده‌ایم.

وی ادامه داد: این شبستان نیز امسال فقط برای رفاه حال زائران عزیز پاکستانی ما بحث فضای اسکان زائران ایرانی را نیز در شبستان‌های دیگری درنظر گرفتیم و این شبستان نیز فقط منحصر به عزیزان پاکستانی است.

هنرمند در پایان ضمن ابراز خرسندی از این افتخار خادمی برای زوار، گفت: ما خوشحالیم که میزبان این زائران عزیز هستیم و ان شاءلله خدمات خادمان این مکان مقدس مورد رضایت زائران عزیز قرار داشته باشد و ان شاءلله باعث خشنودی قلب امام زمان نیز قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha