سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ |۲۸ صفر ۱۴۴۶ | Sep 3, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ آیت‌الله حسینی بوشهری تأکید کرد: رسانه به عمل صادقانه مسئولان نیاز دارد و باید مسئولان با کارکرد مناسب امکان بازتاب رسانه‌ای آن را فراهم کنند تا باورپذیری و اعتمادسازی در جامعه به‌خوبی شکل بگیرد و تلاش‌ها اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در نشست تخصصی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: رسانه باید مسئولیت خود را به‌خوبی بشناسد و بداند و با آشنایی از کار دشمن در حوزه رسانه، به‌درستی با آن مقابله کند.

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: رسانه تنها مربوط به زمان ما نیست و هر چه تاریخ را ورق بزنیم می‌بینیم که از آغاز آفرینش انسان به این سو، چنین جنگی وجود داشته و روایت‌ها همواره جانبدارانه بوده است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: تمامی پیامبران الهی یک رسانه بودند که از یک سرچشمه زلال به‌عنوان وحی نشأت گرفت بودند و کار آنان اطلاع‌رسانی و هدایتگری، جهت‌دهی و سوگیری بود که برای اصلاح نوع بشر تلاش می‌کردند.

آیت الله حسینی بوشهری تأکید کرد: رسانه اسلامی و جبهه حق باید متناسب با عصر و زمان خود، زبان خود را مجهز به پیشرفته‌ترین ابزار و امکانات رسانه کند تا بتواند در برابر جبهه دشمن موضع بگیرد، زیرا جنگ رسانه‌ای بر روی افکار بسیار تأثیرگذار و دارای اهمیت است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که انقلاب اسلامی نتیجه سرمایه‌گذاری تمام انبیای الهی است، گفت: جبهه حق و باطل همواره وجود داشته و در برابر هم بوده‌اند و رسانه در بیان ایده‌ها و افکار هر دو طرف بسیار نقش‌آفرین بوده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری تأکید کرد: رسانه به عمل صادقانه مسئولان نیاز دارد و باید مسئولان با کارکرد مناسب امکان بازتاب رسانه‌ای آن را فراهم کنند تا باورپذیری و اعتمادسازی در جامعه به‌خوبی شکل بگیرد و تلاش‌ها اثرگذار باشد.

نائب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین توصیه کرد که در روایت جبهه انقلاب اسلامی از چنددستگی پرهیز و وحدت‌رویه ملاک عمل قرار گیرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری همچنین خواستار آسیب‌شناسی نقاط ضعف رسانه و عرضه محتوای خوب در رسانه‌های انقلاب اسلامی شد.

در این دیدار پوستر دهمین دوره استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد و مسئول بسیج رسانه استان بوشهر به تشریح برنامه های سازمان بسیج رسانه استان پرداخت و شماری از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha