دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ |۲۷ صفر ۱۴۴۶ | Sep 2, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری گفت: بوشهر با تمامی امکانات خدادادی که دارد، دارای مشکلات و عقب ماندگی‌هایی است که نیازمند کار مضاعف مدیران و برنامه‌ریزی هدفمند هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار با رییس سازمان و مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با تمامی امکانات خدادادی که دارد، دارای مشکلات و عقب ماندگی‌هایی است که نیازمند کار مضاعف مدیران و برنامه‌ریزی هدفمند هستیم.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه قلب متحرک دستگاه‌های اجرایی است، گفت: این سازمان باید نسبت به انگیزه‌دار کردن سایر دستگاه‌های اجرایی تلاش کند و کارشناسان خبره این سازمان با ارائه تحلیل‌های خوب، مسیر توسعه را مشخص نمایند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه منابع مالی باید در جای درست و صحیح مصرف شود، ابراز کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید پروژه‌های اولویت‌دار را در دستور کار خود قرار دهد و برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام اهتمام بورزد.

آیت الله حسینی بوشهری، با اشاره به اینکه انتظار می‌رود لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ به‌ صورت عملیاتی بسته شود، خاطرنشان کرد: شعار عملیاتی کردن بودجه چندین سال است که توسط دولت داده می‌شود، لذا انتظار می‌رود سازمان برنامه بودجه نسبت به عملیاتی کردن بودجه توجه ویژه‌ای داشته باشد.

علی پور داوود نیز در این نشست گزارشی از عملکرد ۶ ماه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر و آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام استان را ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha