سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ |۲۸ صفر ۱۴۴۶ | Sep 3, 2024
جشن عاطفه ها

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر برنامه های جشن عاطفه ها را در آستانه نزدیک شدن به ماه مهر و شروع فعالیت مدارس و تحصیل دانش آموزان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران برنامه های جشن عاطفه ها را در آستانه نزدیک شدن به ماه مهر و شروع فعالیت مدارس و تحصیل دانش آموزان اعلام کرد و اظهار داشت: جشن عاطفه ها در بوشهر با هدف کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموز نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد، با شعار « مشق همدلی » برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: جشن عاطفه ها هر ساله همزمان با سراسر کشور با همکاری آموزش و پرورش، پایگاه های بسیج، صدا وسیما، سازمان دانش آموزی، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی آحاد مختلف مردم خیر و نیکوکار به منظور کمک به تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند هم استانی برگزار می شود.

روشن در خصوص روزشمار برنامه های جشن عاطفه ها در استان گفت: جشن عاطفه ها از این تاریخ تا ۱۵ شهریورماه تا ۳۰ مهرماه با عنوان «هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه ها» همراه با زنگ نمادین جشن عاطفه ها در مدارس استان برگزارخواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۴ هزار دانش آموز نیازمند ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد است و به منظور تامین و تهیه بسته های فرهنگی و آموزشی، کمک هزینه تحصیلی، لوازم التحریر، کیف، کفش و لباس فرم مدرسه برای این عزیزان، از همه خیرین حقیقی و حقوقی در قالب مسئولیت های اجتماعی دعوت بعمل می آید تا دراین پویش ملی مشارکت نموده و کمیته امداد را برای ارائه خدمت با کیفیت به دانش آموزان عزیز یاری فرمایند.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی انجام شده ارزش ریالی هر بسته فرهنگی ۲ میلیون تومان برآورد شده است که به فضل الهی با کمک خیرین عزیز تامین خواهد شد و تا قبل از آغاز سال تحصیلی تقدیم عزیزان دانش آموز خواهد گردید.

روشن گفت: بیش از ۱۷۹ پایگاه جمع آوری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان از این تاریخ تا پایان ۳۰ مهرماه، آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و مردم عزیزخواهند بود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: پایگاه جشن عاطفه ها در میادین اصلی شهر، پایگاه های بسیج ، دفاتر کمیته امداد در روز پنج شنبه ۲۲ شهریور ماه و در مصلی های نماز سراسر استان در روز ۲۳ شهریور ماه فعال خواهند بود و پایگاه های نمادین عاطفه ها در مدارس ۷ مهر ماه برگزار خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: به منظور سهولت در پرداخت کمک های نقدی تعداد ۱۰۰ هزار پاکت جشن عاطفه ها در سطح استان توزیع و مسیرهای بانکی و مجازی زیر اختصاص می یابد.

وی در پایان اعلام کرد: خیرین می‌توانند کمک های نقدی به حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ واریزی و یا به شماره کارت مجازی حساب مورد اشاره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین از طریق آنی پرداخت (کد ussd) با شماره گیری #۱*۰۷۷*۸۸۷۷* و یا سایت کمیته امداد به نشانی emdad .ir اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha