سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ |۲۸ صفر ۱۴۴۶ | Sep 3, 2024
دیدار مدیر اوقاف با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه / آیت الله حسینی بوشهری گفت: وقف، مصداق بارز باقیات الصالحات، تعاون به نیکی و انفاق است به گونه‌ای که وقف، زمینه ساز برطرف ساختن نیازهای مادی و معنوی در جامعه خواهد بود و این امر سبب ارزشمندی این سنت حسنه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، امروز با حضور در دفتر آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله حسینی بوشهری در این دیدار ضمن تشکر از تلاش و زحمات مجموعه اوقاف و امور خیریه استان در اجرای نیات واقفین خیراندیش، با بیان اینکه تاریخ اسلام، بیانگر اهمیت مقوله وقف است، اظهار داشت: وقف، سازگارترین مورد با فطرت آدمی است، چراکه بشر از منظر فطری، خواستار جاودانگی است و هیچ چیز همانند سنت حسنه وقف، توانایی ماندگار کردن مال و نام را ندارد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: وقف، مصداق بارز باقیات الصالحات، تعاون به نیکی و انفاق است، به گونه‌ای که وقف، زمینه ساز برطرف ساختن نیازهای مادی و معنوی در جامعه خواهد بود و سبب ارزشمندی این سنت حسنه می‌شود.

حجت الاسلام اسماعیل پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اوقاف در حوزه‌های فرهنگی، قرآنی و اقتصادی خواستار رهنمودهای لازم در خصوص اجرای هرچه بهتر ماموریت‌های سازمان اوقاف شد.

وی همچنین گزارشی از برپایی موکب خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی مستقر در مرز شلمچه ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha