چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ |۲۹ صفر ۱۴۴۶ | Sep 4, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری گفت: دشمن تمام طرح‌ها و برنامه هایش را با وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها در قالب رسانه تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در نشست مدیرکل و کارکنان صدا و سیما مرکز بوشهر اظهار داشت: سرمایه بزرگ رسانه اعتماد سازی است تا مخاطب را وابسته و دلبسته رسانه کند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروزه دشمن تمام طرح‌ها و برنامه هایش را با وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها در قالب رسانه تلاش می‌کند که به اهداف خودش برسد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: برای دشمن حقیقت اهمیت ندارد تنها اینکه فکر، نگاه و رویکرد جامعه را چگونه تغییر دهد برایش دارای اهمیت است.

مهدی حیدری مدیرکل صداوسیما استان بوشهر گفت: عوامل و کارکنان صداوسیمای استان بوشهر روزانه در تلاش اند تا تولیدات این رسانه در شان مردم تقدیم آنها شود.

حیدری افزود: واحد سیار تلویزیونی یکی از وسیله‌هایی است که صداوسیما بسیار به آن نیاز دارد، چون هرجایی خارج از بوشهر بخواهیم پخش زنده اجرا کنیم به واحد سیار تلویزیونی نیاز داریم و با همکاری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصاد انرژی پارس توانسیم واحد سیار را برای صداوسیما مرکز بوشهر خریداری کنیم.

وی با بیان اینکه در ۱۴ سال گذشته هیچ سریالی در صداوسیما استان بوشهر تولید نشده است، خاطر نشان کرد: امسال یک سریال با عنوان گیربکس در شهر آپخش پر کردیم و اول مهرماه از شبکه استانی بوشهر پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha