یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: بسیج رسانه استان باید در راستای تشکیل و راه‌اندازی مکتب علمی، فرهنگی و رسانه‌ای امامان جمعه کشور تحت عنوان مکتب شهید «آل‌هاشم» همچنین تبیین ارزش‌های ایرانی، اسلامی و انقلابی گام بردارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، علیرضا نوین نماینده مردم تبریز در مجلس، امروز با حضور در دفتر سازمان بسیج رسانه استان ضمن دیدار با رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری همچنین، جمعی از اعضای این تشکل رسانه‌ای، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های این مجموعه قرار گرفت.

نماینده مردم تبریز در مجلس در این دیدار با ابراز خرسندی از فعالیت و موجودیت تشکل صنفی و ارزشی بسیج رسانه، نگاه فراجناحی و تعامل فراگیر با همه سلیقه‌ها و طیف‌بندی‌های سیاسی و شبه سیاسی موجود در فضای رسانه‌ای استان را از مزیت‌ها و شاخص‌های قابل‌توجه بسیج رسانه استان دانست و خاطرنشان کرد: رسالت اصلی و عمومی بسیج رسانه استان، فارغ از رویکردها و راهبردهای تخصصی و صنفی در حوزه رسانه، باید حول محور عدالت‌گستری، ترویج فرهنگ دینی و شنیدن صدای مردم باتکیه‌بر ظرافت‌های هنری و رسانه‌ای باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: به‌واسطه تخصصی بودن حوزه فعالیت بسیج رسانه استان، این تشکل نباید همانند پایگاه مقاومت بسیج عمل کند بلکه در سطحی فراتر و گسترده، باید در راستای تشکیل و راه‌اندازی مکتب علمی، فرهنگی و رسانه‌ای امامان جمعه کشور تحت عنوان مکتب شهید «آل‌هاشم» و همچنین تبیین ارزش‌های ایرانی، اسلامی و انقلابی گام بردارد.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: این مکتب می‌تواند با تبیین و برجسته‌سازی مشی، آداب، آرا و شیوه‌های حکمرانی، مردم‌داری و امامت شهید آل هاشم، نقش ویژه‌ای در فراگیرسازی و ماندگاری یاد، نام و مزیت‌های برجسته آن شهید فقید ایفا کند.

نوین درعین‌حال، تلاش برای تقویت و توانمندسازی حداکثری رسانه‌های استان، تدوین و اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی و حمایتی، برنامه‌ریزی در راستای پرورش نیروهای زبده و متخصص در حوزه رسانه و نسل‌پروری در این حوزه را از مهم‌ترین مأموریت‌ها و وظایف بسیج رسانه استان و دیگر تشکل‌های صنفی رسانه‌ای دانست و از حمایت دولت و مجلس از فعالان رسانه‌ای در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha