یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
ه

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: بزرگ‌ترین آسیب در بخش سیستم آموزش و پرورش کشور، سیاست‌زدگی است و اگر دچار مسائل سیاسی شود باعث بروز چالش‌های جدی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده امروز در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و اعضای شورای معاونین، راه‌اندازی هنرستان‌های مهارت محور را یکی از مطالبات دیرینه عنوان کرد و اظهار داشت: راه‌اندازی این هنرستان‌های جوار صنایع اقدامی ارزشمند محسوب می‌شود و این امر می‌تواند نقش مهم و تاثیرگذاری در روند توسعه استان هرمزگان ایفا کند.

وی با ذکر این نکته که صنایع باید حمایت خود از هنرستان‌ها را افزایش دهند، عنوان کرد: توسعه کمی و کیفی‌سازی هنرستان‌های جوار صنایع باید به مرور زمان پیگیری شود، اما اصل این موضوع که چنین حرکت بزرگی در راستای تربیت نیروی انسانی شکل گرفته است، اتفاق مبارکی است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به اینکه سطح توقعات از معلمین و سیستم آموزش و پرورش کشور بسیار بالاست، ابراز کرد: آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب اسلامی و تمدن‌سازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و معلمان و سیستم آموزشی باید به اهمیت کار خود پی ببرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین آسیب در بخش سیستم آموزش و پرورش کشور، سیاست‌زدگی است و اگر دچار مسائل سیاسی شود باعث بروز چالش‌های جدی خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha